Beantwoord

Overstap naar T-Mobile Go Up

• 6 februari 2017
  • 4 reacties
  • 500 Bekeken

Hoe kan het zo zijn dat een nieuw go Up abonnement afsluiten 28,- per maand zou kosten en de huidige klante die een stel samen en stem bij abonnement hebben benadeeld zouden worden als die hem naar een Go Up over zouden willen zetten daar 35,- per maand voor moeten betalen?
Het zich dus ook niet loont al jaren klant te zijn bij jullie?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 7 februari 2017, 20:07

Net 4 maanden uw abonnement is te kort voor verlenging maar u kunt natuurlijk wel overstappen naar een Go Unlimited abonnement. Kost dan wel 35,- euro per maand, maar dan is alles wel onbeperkt (60 dagen buitenland internet en daarna 10GB per maand in 1 kalenderjaar) en dan kunt u nog onbeperkt bellen (naar 300 nummer, om veel gebruik te voorkomen). Uiteraard meer informatie te vinden op [url=https://www.t-mobile.nl/go-unlimited]de Go pagina[/].

Normaal gezien hoeven providers hun abonnementen niet open te gooien en klanten de kans te geven om over te stappen. Toch doet T-Mobile dit wel en alleen voor Go Unlimited. Ze hebben ergens een grens getrokken.

Het is natuurlijk helemaal aan u zelf, bekijk de kosten van nu en de kosten die u anders zou krijgen met een Go Unlimited en dan overwegen of het iets is om over te stappen. Misschien is het goedkoper om te blijven bij uw huidige abonnement en tijdens de buitenland pendel te kiezen voor Travel&Surf.

Ik hoop dat ik u iets verder heb kunnen helpen. Mochten er nog vragen zijn dan vernemen we het graag.

Fijne avond, groet
Bekijk origineel

4 reacties

Excuses voor mijn typefouten
Een hele goedemorgen.
Beetje vreemd, nieuwe en oude klanten krijgen beide bij Go Unlimited dit abonnement voor 35,- euro per maand. Het klopt wel dat als u kiest voor een van de andere abonnementen dat u als vaste klant meet moet betalen en de kortingen verdwijnen. Echter, u kunt wel al zomaar overstappen en uw oude abonnement achter u laten.

Weet niet wanneer uw abonnement afloopt? Maar als dit nu binnen 4 maanden is dan kunt u natuurlijk ook uw contract verlengen en dan krijgt u wel te korting die iedereen krijgt.

Het nu overstappen is een service en dan zonder korting.
Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen we dit graag.

Groet, Serviceweb
Goedenavond Serviceweb,
Ik heb zojuist 4 maanden een nieuw stel samen en stel bij abonnement. Vind het erg vreemd en raar dat vaste klanten dus op deze manier benadeeld worden.
Heb nu 6gb met onbeperkt bellen en sms'en als stel samen en stel bij.
Maar een go up abonnement zou voor mij wel interessant zijn aangezien ik aankomende tijd ook wel wat naar het buitenland pendel.
Voor een go unlimited zou het prijsverschil nog aanzienlijk zijn, naast een 28,- per maand voor een go up. Waar je als jaren lange vaste klant 35 euro voor moet betalen.

Groet
Net 4 maanden uw abonnement is te kort voor verlenging maar u kunt natuurlijk wel overstappen naar een Go Unlimited abonnement. Kost dan wel 35,- euro per maand, maar dan is alles wel onbeperkt (60 dagen buitenland internet en daarna 10GB per maand in 1 kalenderjaar) en dan kunt u nog onbeperkt bellen (naar 300 nummer, om veel gebruik te voorkomen). Uiteraard meer informatie te vinden op [url=https://www.t-mobile.nl/go-unlimited]de Go pagina[/].

Normaal gezien hoeven providers hun abonnementen niet open te gooien en klanten de kans te geven om over te stappen. Toch doet T-Mobile dit wel en alleen voor Go Unlimited. Ze hebben ergens een grens getrokken.

Het is natuurlijk helemaal aan u zelf, bekijk de kosten van nu en de kosten die u anders zou krijgen met een Go Unlimited en dan overwegen of het iets is om over te stappen. Misschien is het goedkoper om te blijven bij uw huidige abonnement en tijdens de buitenland pendel te kiezen voor Travel&Surf.

Ik hoop dat ik u iets verder heb kunnen helpen. Mochten er nog vragen zijn dan vernemen we het graag.

Fijne avond, groet

Reageer