Beantwoord

Overstap naar Unlimited en verlenging

• 16 januari 2017
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Ik kan momenteel verlengen. ik wil graag de unlimited EU.
jullie bieden op de site aan dat als je abonnement nog niet beëindigd is je meteen kan overstappen. Na anderhalf uur in de wachtrij voor de chat blijkt dat ik eerst moet verlengen en dan pas kan overstappen. Na de vraag of ik dan de basic sim only van 19 euro per maand kies als verlenging en dan meteen kan overstappen naar unlimted eu voor 35 euro werd er niet gereageerd.

Oftewel wat omslachtig.

De vraag is dus: Hoe kan ik nu meteen genieten van de Unlimited EU voor 35 euro per maand?
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2017, 10:32

Hey Kelvin02,

Ik zie inderdaad dat de chat tot een abrupt einde is gekomen, maar niet omdat mijn collega je negeerde of niet te woord wilde staan, maar het systeem liep helemaal vast. Zij kon je dus niet verder helpen, ondanks verwoede pogingen.. :S

Het antwoord van Grav klopt in principe al helemaal. Als je jouw contract op dit moment kunt verlengen, dan moet dit eerst gebeuren voor je kunt overstappen naar T-Mobile Go. Door technische redenen herkent het systeem anders niet dat jij mag overstappen, maar alleen dat je kunt verlengen. Je kunt inderdaad, na een verlenging met aansluitend Go-abonnement vervolgens overstappen op het gewenste abonnement van T-Mobile Go, in jouw geval dus Unlimited. 🙂 Via My T-Mobile kun je dit allemaal zelf regelen!

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als er nog verdere vragen zijn kun je die in ons algemene topic stellen. Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Volgens hun zou je meteen naar de Unlimited EU kunnen van 35 euro. Helaas als je op de pagina terecht komt en alles invult staat erin dat je een week moet wachten voordat hij omgezet word. Moet alsnog een EU bundel aanschaffen ondanks dat ik meteen over wil gaan...
Op deze pagina kun je wel aangeven dat je naar een andere Go abonnement kunt overstappen maar dan krijg je niet de beloofde (lagere) prijzen. De abonnementen zijn 15 euro duurder behalve bij de Unlimited hierbij krijg je wel de prijs (35euro) zoals gecommuniceerd.
Je zou op deze link eens kunnen proberen of je kunt migreren voordat je gaat verlengen.
https://www.t-mobile.nl/my/migratie
@grav

Dit heb ook ook geprobeerd. echter omdat ik al kan verlengen zal het pas ingaan nadat mijn huidige contract afloopt..
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kelvin02,

Ik zie inderdaad dat de chat tot een abrupt einde is gekomen, maar niet omdat mijn collega je negeerde of niet te woord wilde staan, maar het systeem liep helemaal vast. Zij kon je dus niet verder helpen, ondanks verwoede pogingen.. :S

Het antwoord van Grav klopt in principe al helemaal. Als je jouw contract op dit moment kunt verlengen, dan moet dit eerst gebeuren voor je kunt overstappen naar T-Mobile Go. Door technische redenen herkent het systeem anders niet dat jij mag overstappen, maar alleen dat je kunt verlengen. Je kunt inderdaad, na een verlenging met aansluitend Go-abonnement vervolgens overstappen op het gewenste abonnement van T-Mobile Go, in jouw geval dus Unlimited. 🙂 Via My T-Mobile kun je dit allemaal zelf regelen!

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als er nog verdere vragen zijn kun je die in ons algemene topic stellen. Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.