Beantwoord

Overstap op Go Unlimited

• 10 januari 2017
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 2
Beste,

14 januari gaat voor mij een nieuwe sim only in met 20gb data en onbeperkt bellen en sms voor 30e. Ik zou graag naar unlimited willen de 16e. Is dat gewoon mogelijk zonder rare fratsen? Ik heb geen telefoon van jullie, alleen sim only. Zitten er bij een overstap geen addertjes onder het gras?
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2017, 08:55

Hi Eduard,

Tof dat je interesse hebt in ons nieuwe abonnement! :)

Geen addertjes inderdaad, geen zorgen! Je kunt alle informatie en veelgestelde vragen in dit topic vinden. Hier kun je ook lezen dat er over de MB-verdeler op dit moment nog niets bekend is.

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief via deze website, dan blijf je altijd op de hoogte!

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot en ik verwijs je door naar bovenstaande link.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
Daarnaast nog de vraag of MB-verdelers nog mogelijk zijn op unlimited.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eduard,

Tof dat je interesse hebt in ons nieuwe abonnement! :)

Geen addertjes inderdaad, geen zorgen! Je kunt alle informatie en veelgestelde vragen in dit topic vinden. Hier kun je ook lezen dat er over de MB-verdeler op dit moment nog niets bekend is.

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief via deze website, dan blijf je altijd op de hoogte!

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot en ik verwijs je door naar bovenstaande link.