Beantwoord

Overstappen met huidig abonnement naar T-Mobile GO

• 6 februari 2017
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,
Ik heb sindskort mijn abbo verlengt naar de Unlimited go,
Nou heb ik gelezen dat je als bestaande klant direct kunt overstappen maar omdat ik al verlengt heb kan dit nu niet meer ?
Althans dit word op de site aangegeven.

Kan dit alsnog gedaan worden ?

Mvg,
Maikel
icon

Beste antwoord door Thalina 8 februari 2017, 11:22

Hoi Maikel,

Wat leuk om te lezen dat je je abonnement hebt verlengd! Ik zie dat jouw verlenging op 28/05/2017 ingaat. Je wilde met jouw huidige abonnement ook alvast over naar GO. Ik zie dat dat inmiddels in orde is gemaakt 🙂 Veel plezier met GO!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
goedemorgen Maikel.

Helaas snap ik het niet helemaal. Je hebt dus sindskort je abonnement verlengd naar Go Unlimited EU. Nu wil je overstappen, waarnaartoe precies?

Indien je je bundel bedoelt (omhoog en omlaag), naar bijvoorbeeld GO Unlimited naar Go UP van 10GB, kun je dit wijzigen via My T-Mobile - Abonnement wijzigen

Als je Stel Samen & Stel Bij bedoelt wat nu je huidige verlengde contract is, kun je (mits je aan de voorwaarden voldoet) een kijkje nemen op de speciale pagina in My T-Mobile naar de voorwaarden en hoe je kunt overstappen.

Voor meer informatie hierover, zie: T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Ik hoor graag van je wat je precies bedoelde :)

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Maikel,

Wat leuk om te lezen dat je je abonnement hebt verlengd! Ik zie dat jouw verlenging op 28/05/2017 ingaat. Je wilde met jouw huidige abonnement ook alvast over naar GO. Ik zie dat dat inmiddels in orde is gemaakt 🙂 Veel plezier met GO!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer