Beantwoord

Overstappen naar go

• 27 januari 2017
  • 24 reacties
  • 821 Bekeken

Kan iemand mij nu is vertellen wanneer ik overgezet word naar het go abbonnent?????? Krijg steeds ander verhaal te horen van t-mobile
icon

Beste antwoord door Sam- 28 januari 2017, 15:15

Hallo Ronkel,

Goed dat je dit navraagt bij ons!

Je maakt gebruik van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Hierbij kan je direct omgezet worden naar het T-Mobile Go prijsplan. Hier ben ik daarom direct mee aan de slag gegaan. Binnen 24 uur zal je op de My T-Mobile app en op My T-Mobile kunnen zien dat je gebruik maakt van T-Mobile Go. Je hoeft hier dus verder niets meer voor te doen. ;)

Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

24 reacties

Beste Amy,

Bedankt voor uw antwoord. Ok duidelijk, heb zojuist de overstap gemaakt. Het kan wel een week duren werdt er vermeld, zou u kunnen kijken of het wat sneller in kan gaan? Bedankt!đŸ‘đŸ»
Zag net dat het al omgezet is. Super!!
Dankjewel Amy!
Hoi Ronkel,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Heb je al een mail ontvangen van T-Mobile en heb je ook al jezelf aangemeld, online? Je kan al je gegevens inzien in My T-Mobile. Zodra je inlogt op https://www.t-mobile.nl/my/abonnement dan zie je daar je abonnement gegevens staan en ook de datum wanneer je abonnement ingaat.

Was je al klant dan kan je kiezen voor je nieuwe abonnement, je ziet namelijk eerst je oude abonnement in beeld. Ben je nieuwe klant dan zie je direct je huidige abonnement staan.
Kan niets zien hier, alleen mijn oude abonnement staat hier weer gegeven. Dus weet nog steeds niets. Zal 3 dagen geleden al in gegaan moeten zijn
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Ronkel,

Goed dat je dit navraagt bij ons!

Je maakt gebruik van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Hierbij kan je direct omgezet worden naar het T-Mobile Go prijsplan. Hier ben ik daarom direct mee aan de slag gegaan. Binnen 24 uur zal je op de My T-Mobile app en op My T-Mobile kunnen zien dat je gebruik maakt van T-Mobile Go. Je hoeft hier dus verder niets meer voor te doen. ;)

Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Hallo issam. Zal te gek zijn als jij dit heb geregeld, maar volgens jouw collega's heb ik geen stel samen en stel bij abonnement maar een eu abonnement. Dit bedoel ik dus krijg steeds iets anders te horen.
Hoi issam. Zie net dat ik al overgezet ben. Snap er niets meer van, maar ben blij dat t geregeld is. Top bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi ronkel,

Mijn excuses voor de onduidelijkheid!

Je maakte inderdaad gebruik van het Altijd EU Totaal prijsplan. Dit is een pakket waarbij Altijd EU internet inbegrepen zit bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Omdat het een pakket is kreeg je hier ene korting over. De naam is inderdaad anders, maar het gaat hier gewoon om een Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Vandaar dat ik je gelijk kon omzetten.

Dat heb je goed gezien! Je bent inmiddels omgezet naar T-Mobile Go. Je kan hier dus gelijk gebruik van maken!

Ik hoop dat alles nu wat duidelijker is en dat je zonder zorgen gebruik kan maken van het nieuwe prijsplan. ;)

Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.
Nu lees ik net dat vaste klanten tot 12 februari mogen overstappen. Waarom deze "dwang" en niet onbeperkt de tijd om over te stappen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Madelief2006,

Met het Go Unlimited abonnement schudden we de markt op! Om er voor te zorgen dat onze huidige klanten hier ook gebruik van kunnen maken hebben we een uitzondering gemaakt zodat bestaande klanten met de huidige korting op Go Unlimited mogen overstappen naar Go Unlimited. Na 12 februari gelden onze reguliere regels weer en is de uitzondering niet meer mogelijk. Mocht je daarna alsnog willen overstappen dan kan dat uiteraard ook nog via de klantenservice maar dan geldt de korting op Go Unlimited niet meer. 🙂
@madelief2006
Zozo... dat hebben ze snel gedaan! Wat top zeg, dus je kunt nu lekker Unlimited gaan genieten. Goed begin van je weekend 🙂
Zeker! Fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +15
Super Madelief!

Veel plezier met Go! 😃
Direct na de overstap, heb ik ook het abonnement van onze dochter aangepast naar Go, maar deze is nog niet overgezet, terwijl de mijne binnen twee uur geregeld was...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi madelief2006,

Hmm apart. We zetten 'm graag voor je over als ze aan de voorwaarden voldoet. Zou je mij in een privĂ©bericht haar 06-nummer willen sturen? Dan ga ik er gelijk mee aan de slag. 😉
Beste Issam, ik heb gisteren een mail naar u verstuurd.
Goedemorgen allemaal,

Op de topic T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland Ă©n EU! zijn al heel veel van deze vragen beantwoord. Het is misschien beter om deze topic te lezen en denk dat je daar nog veel meer vragen en antwoorden tegen komt.

Daarnaast is het op dit moment niet meer mogelijk om als vaste klant over te stappen naar een Go abonnement met de korting van 15,- euro. Deze actie zou lopen t/m 12 februari. Maar lees alles over T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland Ă©n EU! op dit gedeelte, het helpt je zeker!

Veel plezier een fijne dag nog. #895
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Madelief,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb inmiddels ook weer gereageerd op jouw privĂ©bericht. 🙂
Helaas voor onze dochter nog steeds geen GO Unlimited. Ook al gebeld nu met de klantenservice, maar het overzetten wil maar niet lukken. Is er nog iemand die mij kan helpen?
Nou weer de klantenservice gebeld, bleek dat het handmatig omgezet moest worden, en niet zoals de vorige medewerker zei dat het automatisch gaat. Nou ja opgelost nu.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi madelief,

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Sorry dat ik je niet meteen van een oplossing kon voorzien! Ik ben in ieder geval blij dat ze nu weer overal gebruik van kan maken. Mocht je weer vragen hebben dan helpen we je natuurlijk graag verder!
Hoi Issam, toch bedankt voor je inzet! Fijne zondag nog! Groetjes madelief.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Madelief,

Bedankt! Jij ook nog een fijne zondag (wat er nog van over is gebleven). ;)

Hopelijk zien we je snel weer op het forum!

Reageer