Beantwoord

Overstappen naar Go, maar kan verlengen?

• 16 januari 2017
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb een abonnement onp nl bellen +120 eu
En heb altijd eu bellen ook aan staan .
Betaal 46 Euro in de maand
Ik zit ook vast in het contract voor 4 maanden
Nu mijn vraag warom kan ik niet omzetten naar een go abonnement. En van een flexibele abonnement wel
Ik voel mij nu wel benadeeld.!
icon

Beste antwoord door DIEMSETOREN 16 januari 2017, 21:36

Wat ik begrijp is dat je in het 4 maanden verlengingstermijn gedeelte zit? Dan is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten. Dit lukt alleen als je je huidige abonnement verlengd hebt. Daar kun je wel kiezen voor een go versie. Als dit rond is kun je pas je migratie starten...

Ik weet klinkt allemaal onlogisch maar zo is het..
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

En dan heb ik het over 35 Euro inplaats van 50 euro
Wat ik begrijp is dat je in het 4 maanden verlengingstermijn gedeelte zit? Dan is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten. Dit lukt alleen als je je huidige abonnement verlengd hebt. Daar kun je wel kiezen voor een go versie. Als dit rond is kun je pas je migratie starten...

Ik weet klinkt allemaal onlogisch maar zo is het..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Goseca,

Het antwoord hierboven van DIEMSETOREN klopt helemaal! Als je op dit moment kunt verlengen, is het technisch gezien niet mogelijk om je op dit moment om te zetten naar T-Mobile Go. Als je echter verlengd hebt, dan kan het daarna wel geregeld worden. Via My T-Mobile kun je jouw verleningsaanbod zien. 🙂

Aangezien we ook al een algemeen topic over T-Mobile Go hebben, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook door naar dat topic!