Beantwoord

Overstappen naar GO vanaf stel samen stel bij met MB verdeler

• 2 februari 2017
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Ik heb stel samen stel bij met een mb verdeler voor mijn ipad. Als ik overstap naar GO unlimited word dan mijn 2de simkaart op non actief gesteld?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 2 februari 2017, 07:36

Hi,

Als je in het bezit bent van een duo simkaart dan kan je deze nog gewoon blijven gebruiken. Zoals je weet kan je er maar 1 tegelijk gebruiken dus dat is dan geen probleem. Als je het over MB verdelers hebt dan is het vanaf het Go abonnement niet meer mogelijk.

Veel mensen hebben hier over hun mening en daarom heeft T-Mobile daar een nieuwe topic over geopend. Mocht je dus graag nog MB verdeler willen blijven gebruiken, geef dan op deze topic je info door: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/onderzoek-naar-mb-verdeler-voor-t-mobile-go-abonnementen-275838

Fijne dag vandaag nog!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Frankverel.

Dat is een goeie vraag.

MB Verdeler wordt gekoppeld aan je abonnement en bundel. Sinds (zoals je al weet) GO abonnementen geen MB Verdeler meer hebben, ga ik er van uit dat de koppeling wel gewoon blijft, maar geen gebruik meer kan maken.

Het is natuurlijk zo dat MB verdeler misschien nog terug komt.

Ik denk dat mensen die echter een MB Verdeler hadden en naar GO zijn gegaan hier meer informatie kan geven.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hi,

Als je in het bezit bent van een duo simkaart dan kan je deze nog gewoon blijven gebruiken. Zoals je weet kan je er maar 1 tegelijk gebruiken dus dat is dan geen probleem. Als je het over MB verdelers hebt dan is het vanaf het Go abonnement niet meer mogelijk.

Veel mensen hebben hier over hun mening en daarom heeft T-Mobile daar een nieuwe topic over geopend. Mocht je dus graag nog MB verdeler willen blijven gebruiken, geef dan op deze topic je info door: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/onderzoek-naar-mb-verdeler-voor-t-mobile-go-abonnementen-275838

Fijne dag vandaag nog!
Bedankt voor jullie input. Mijn abonnement is inmiddels overgezet (binnen 1 dag..), en de mb verdeler op de ipad werkt inderdaad niet meer helaas.
Je kan de iPad misschien gebruiken met je telefoon (hotspot?)
In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe abonnement.

Reageer