Beantwoord

Overstappen naar T-Mobile Go

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

wat worden mijn kosten als ik over stap naar go
icon

Beste antwoord door Skyrider 25 januari 2017, 10:47

Hey jmarietveld.

Dat kun je heel gemakkelijk uitrekenen :)

Ga naar: My T-Mobile - Mijn abonnement.

Daar zie je je abbonoment samengesteld, zoals de mijne:

Met een GO abbonoment, vervalt het volgende (met kosten):

• Stel Samen & Stel Bij (10 euro)
• Internet
• Bellen

Je ziet dat ik nu €45 per maand betaal. Omdat Stel Samen & Stel Bij, Internet en Bellen bij een GO abbonoment vervalt (Totale kosten €10 + €7.99 + €8.51 = €26,50) en word vervangen met T-Mobile GO unlimited (€35 euro) + mijn toestelbetaling van €21 kom ik nu op het gehele bedrag van 56 euro.

Ik ga dus €56 - €2.50 T-Mobile samen factuurkorting = €53.50 betalen.

Eventuele andere kosten, zoals Toestelbetaling of Deezer word niet vervangen en blijven in je totale abonnementskosten.

Ik hoop je genoeg te hebben geïnformeerd hierover.

Groetjes,
Skyrider
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi jmarietveld,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Op deze pagina krijg je alle kosten te zien van de Go Unlimited abonnementen: https://www.t-mobile.nl/go-unlimited

Kosten om over te stappen zijn er niet, mits je natuurlijk nog een mobiel hebt die je moet afbetalen!! T-Mobile geeft je de kans, om als vaste klant, over te stappen naar het nieuwe Go abonnement en naar Go Unlimited krijg je zelfs 15,- euro korting (deze kost normaal 50,- euro maar ook voor vaste klanten 35,- euro)
Reputatie 5
Badge +14
als je kan overstappen kijk dan even hier op https://www.t-mobile.nl/my/migratie
als je een abonement met toestel nu hebt vergeet dan niet de kosten er bij op te tellen die je daar nu voor betaald .
Reputatie 4
Badge +9
Hey jmarietveld.

Dat kun je heel gemakkelijk uitrekenen :)

Ga naar: My T-Mobile - Mijn abonnement.

Daar zie je je abbonoment samengesteld, zoals de mijne:

Met een GO abbonoment, vervalt het volgende (met kosten):

• Stel Samen & Stel Bij (10 euro)
• Internet
• Bellen

Je ziet dat ik nu €45 per maand betaal. Omdat Stel Samen & Stel Bij, Internet en Bellen bij een GO abbonoment vervalt (Totale kosten €10 + €7.99 + €8.51 = €26,50) en word vervangen met T-Mobile GO unlimited (€35 euro) + mijn toestelbetaling van €21 kom ik nu op het gehele bedrag van 56 euro.

Ik ga dus €56 - €2.50 T-Mobile samen factuurkorting = €53.50 betalen.

Eventuele andere kosten, zoals Toestelbetaling of Deezer word niet vervangen en blijven in je totale abonnementskosten.

Ik hoop je genoeg te hebben geïnformeerd hierover.

Groetjes,
Skyrider

Reageer