Beantwoord

Overstappen van abbonement met telefoon naar een go abbonement

• 16 januari 2017
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Mijn abonnement met toestelbetaling loopt tot midden mei. Daarna kan ik gaan verlengen. Stel dat ik nu overstap op een GO abonnement, stopt mijn Go abonnement dan ook midden mei of gaat dan alleen mijn toestelbetaling er niet meer af? En loopt mijn go abonnement wel door? Want ik wil midden mei een nieuw abonnement met een nieuw toestel. Kan ik dan beter wachten tot dan?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Amy 17 januari 2017, 15:25

Hi Petra,

Leuk om te zien dat je interesse hebt in ons nieuwe prijsplan! 😃

Wanneer je over stapt naar Go veranderd de einddatum van je contract niet. Je neemt je toestelbetaling gewoon mee en je einddatum blijft dus hetzelfde. Je kunt dus binnenkort ook gewoon weer verlengen met een nieuw toestel.

In dit algemene topic vind je meer informatie hierover. Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik jouw topic gesloten. Bij vragen kun je uiteraard een reactie plaatsen in het lopende topic!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hi Petra,

Leuk om te zien dat je interesse hebt in ons nieuwe prijsplan! 😃

Wanneer je over stapt naar Go veranderd de einddatum van je contract niet. Je neemt je toestelbetaling gewoon mee en je einddatum blijft dus hetzelfde. Je kunt dus binnenkort ook gewoon weer verlengen met een nieuw toestel.

In dit algemene topic vind je meer informatie hierover. Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik jouw topic gesloten. Bij vragen kun je uiteraard een reactie plaatsen in het lopende topic!