Beantwoord

Overzetten naar GO

• 7 april 2017
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Ik kreeg laatst te horen van een vriend dat ik mijn abonnement kon overzetten naar een GO abonnement waarbij ik alles unlimited zou hebben. Dit klonk erg goed omdat ik nu met de grootste bundel (20GB) het nog steeds erg krap is en er overheen ga. Ik had al een paar dagen geprobeerd het over te zetten op internet zonder succes, maar toen ik de klantenservice maar belde gaven die aan dat dit technisch niet meer kon. Waarom zou dit na een bepaalde datum technisch niet meer mogelijk zijn?
icon

Beste antwoord door David 7 april 2017, 16:22

Hey Jeroen,

Het klopt inderdaad dat deze mogelijkheid er was, maar deze actie voor lopende abonnementen was slechts geldig tot en met 31 maart. We hebben al onze klanten 10 weken de tijd gegeven om deze overstap aan te vragen en te regelen en ergens moest er een einde aan de actie komen en dat is dus vorige week gebeurd. Deze optie bieden wij vanaf dat moment dan ook niet meer aan.

Het is niet het antwoord waar je op gehoopt had, maar houd er ook rekening mee dat over zo'n 2 maanden er van alles gaat veranderen omtrent roaming en abonnementen. In dit topic vind je hier ook meer informatie over.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jeroen,

Het klopt inderdaad dat deze mogelijkheid er was, maar deze actie voor lopende abonnementen was slechts geldig tot en met 31 maart. We hebben al onze klanten 10 weken de tijd gegeven om deze overstap aan te vragen en te regelen en ergens moest er een einde aan de actie komen en dat is dus vorige week gebeurd. Deze optie bieden wij vanaf dat moment dan ook niet meer aan.

Het is niet het antwoord waar je op gehoopt had, maar houd er ook rekening mee dat over zo'n 2 maanden er van alles gaat veranderen omtrent roaming en abonnementen. In dit topic vind je hier ook meer informatie over.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je!

Reageer