Beantwoord

Per maand opzeggen en 'pauzeren' abonnement

• 17 april 2019
  • 1 reactie
  • 1127 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Eerst even dit: ik vind het erg vreemd dat ik T-Mobile niet gewoon kan e-mailen met een vraag. Ik heb gisteren wel een medewerker aan de lijn gehad over het verlengen van mijn abonnement, maar die kon mij geen duidelijke antwoorden geven op de onderstaande vragen.

Ik heb twee vragen:

1. Ik kan nu verlengen en wil graag een sim-only abonnement. Is er bij T-Mobile een mogelijkheid om per maand op te kunnen zeggen? Ik wil er namelijk niet meteen een jaar aan vastzitten. Dat heeft te maken met het feit dat ik volgend jaar een jaar naar het buitenland ga (buiten Europa).
  2. Is er een mogelijkheid om gedurende dat jaar tegen lage kosten toch bereikbaar te blijven op mijn Nederlandse nummer? Ik zal geen (Nederlandse) internet- of belbundels gaan gebruiken, maar wil graag mijn nummer behouden en bereikbaar blijven. Prepaid lijkt mij niet handig, want die kaart verloopt na een half jaar.
icon

Beste antwoord door CrisTien 17 april 2019, 17:27

Hallo @ARB84 Wat spannend, mag ik vragen waar je heen gaat en wat je gaat doen in het buitenland?

Als je het huidige abonnement door laat lopen kan je aan het eind van de looptijd per maand opzeggen.
Er zijn geen Sim Only abonnementen die je per maand kan opzeggen.

Met Prepaid kan je wel je nummer behouden, de kaart verloopt niet als je één keer per half jaar belt of een sms’je verstuurd.

Veel succes met je beslissing.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ARB84 Wat spannend, mag ik vragen waar je heen gaat en wat je gaat doen in het buitenland?

Als je het huidige abonnement door laat lopen kan je aan het eind van de looptijd per maand opzeggen.
Er zijn geen Sim Only abonnementen die je per maand kan opzeggen.

Met Prepaid kan je wel je nummer behouden, de kaart verloopt niet als je één keer per half jaar belt of een sms’je verstuurd.

Veel succes met je beslissing.

Reageer