Beantwoord

Per ongeluk abonnement gewijzigd

  • 25 april 2020
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb per ongeluk in de tmobile app mijn abonement gewijzigd,  ik heb een unlimited  bellen en data  bundel. Ik heb per ongeluk een wijziging  naar een ander abonement op geklikt. Ik wil dit graag anuleren!

En mijn normale abonnement  unlimited  weer hebben.

icon

Beste antwoord door Hajar 25 april 2020, 12:42

Hi,

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer gewijzigd naar Go Unlimited data + bellen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Ik wens je een fijn weekend!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Goedemorgen,

Normaliter mag je pas na een maand weer wijzigen maar als je al alles unlimited hebt en per ongeluk naar iets lagers hebt gewijzigd dan kan een community moderator dit waarschijnlijk wel weer snel voor je terug zetten. Even wachten tot er vandaag iemand reageert.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer gewijzigd naar Go Unlimited data + bellen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Ik wens je een fijn weekend!

Reageer