Beantwoord

Per ongeluk abonnement gewijzigd

• 27 mei 2020
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

Ik heb per ongeluk vai de T-mobile app mijn abonnement gewijzigd naar, GO 1GB+ Unlimited bellen.
Dit was voorheen GO 19.1, Unlimited GB+ 120 min. bellen 19.1.

Ik snap dat dit mijn eigen fout is, maar kan ik dit terugdraaien of kan dit op een andere manier ongedaan worden verandert?

icon

Beste antwoord door Hajar 28 mei 2020, 11:32

Hi @dar.dude20 

Ik zie dat je bundel weer is teruggezet naar Unlimited data en bellen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hallo.

Het beste is om even te wachten tot een moderator een berichtje hier heeft gepost.
Je bent namelijk overgegaan naar het nieuwe prijsplan.
GO 19.1 was namelijk het oude prijsplan en nu heb je GO 1GB met Unlimited Bellen.
Het terugdraaien moet helaas door een medewerker worden gedaan.

Probeer trouwens even je gebruikersnaam hier te veranderen, het is nu namelijk nog je 06 nummer.

Reputatie 7
Badge +18

Terug veranderen kan inderdaad alleen door een moderator maar als je per ongeluk van een dure naar een goedkope bundel bent gegaan zetten ze die algemeen meteen terug morgen.

@fluxsystem Het wijzigen van gebruikersnamen kan alleen door moderators gedaan worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dar.dude20 

Ik zie dat je bundel weer is teruggezet naar Unlimited data en bellen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten. 

Reageer