Beantwoord

Per ongeluk abonnement gewijzigd

  • 6 juni 2020
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

Goedenavond, ik heb via de t-mobile app per ongeluk mijn abonnement veranderd naar basic zonder internet. Ik had met 2 G internet, maar deze is nu verdwenen uit mijn abonnement.

Is het mogelijk dat ik mijn oude abonnement terug kan krijgen? 

icon

Beste antwoord door Hajar 7 juni 2020, 11:56

Hi @NicoletEerens 

Geen zorgen! Ik heb je 2GB databundel weer aangezet. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je de bundel ook staan. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Even wachten tot er een community moderator reageert @NicoletEerens die kan het weer terug zetten voor je.

Groet, Folkert

Dank je Folkert. Dan wacht ik even af.

Nicolet

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NicoletEerens 

Geen zorgen! Ik heb je 2GB databundel weer aangezet. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je de bundel ook staan. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Beste Hajar,
 

Hartelijk dank voor de snelle en fijne reactie.

 

Nog een mooie zondag, Nicolet 

Reageer