Beantwoord

Per ongeluk abonnement gewijzigd

  • 7 juli 2020
  • 5 reacties
  • 358 Bekeken

Ik heb vanmiddag per ongelijk mijn nieuwe abonnement gewijzigd 

naar 10 gb en gratis bellen

ik had unlimited data & bellen plus 

ik heb vanmiddag met de klantenservice gebeld maar hun konden het niet voor me wijzigen 

kunnen jullie mij helpen?

mvg Jessica koster

icon

Beste antwoord door Hajar 8 juli 2020, 16:20

Hi @jessica010 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer verhoogd naar Go Unlimited data & bellen Plus. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @jessica010 

Even wachten tot er morgen een community moderator reageert. Terugzetten naar duurder is meestal geen probleem.

Groet, Folkert 

Ik heb nog niks vernomen van de community moderator

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jessica010 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer verhoogd naar Go Unlimited data & bellen Plus. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

super bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!:blush:

Reageer