Beantwoord

Per ongeluk abonnement gewijzigd

  • 22 november 2020
  • 2 reacties
  • 553 Bekeken

Goedemorgen,

Gister heb ik in de T-Mobile app mijn abonnement per ongeluk gewijzigd. Kan mijn originele abonnement terug gezet worden alsjeblieft?

icon

Beste antwoord door David 22 november 2020, 16:53

Hey @MeatBread,

Kan inderdaad gebeuren! Ik heb de bundel voor je teruggezet, dit kun je ook al op My T-Mobile terugvinden. Je volgende factuur zal er door deze wijzigingen wel wat anders uit gaan zien dan normaal het geval is, dan weet je dat alvast. Als je daar of ergens anders nog vragen over hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je! Fijne zondag nog!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @MeatBread  Je zal de laatste niet zijn die dat overkomt.

Je kan eens per maand zelf je abonnement aanpassen.

De moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten dus nog even geduld.

Hopelijk kunnen ze je helpen.

Groetjes

 

Reputatie 7
Badge +20

Hey @MeatBread,

Kan inderdaad gebeuren! Ik heb de bundel voor je teruggezet, dit kun je ook al op My T-Mobile terugvinden. Je volgende factuur zal er door deze wijzigingen wel wat anders uit gaan zien dan normaal het geval is, dan weet je dat alvast. Als je daar of ergens anders nog vragen over hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je! Fijne zondag nog!

Reageer