Beantwoord

Per ongeluk abonnement gewijzigd

• 6 april 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo,

Ik heb per ongeluk mijn abonnement gewijzigd. Ik had een Unlimited GB en nu 10GB met 120 min. Ik heb hierover gebeld met de klantenservice en die jongeman zei dat het onmogelijk is om het terug te draaien.

Is dit waar? Want ik wil zsm terug naar Unlimited en kan echt geen maand wachten. 

Dank u

icon

Beste antwoord door Jackkkkkkkk 6 april 2021, 13:27

@Seccie @Waqqas 

Dank u voor de reacties. Ik vond de reactie van de jongeman vd klantenservice al erg merkwaardig. Ik had voor het belletje namelijk al rondgekeken op de Community en las dat het terugdraaien wel kon. Na jullie reacties heb ik toch maar weer de klantenservice gebeld en deze keer kreeg ik wel iemand aan de lijn die het voor me heeft opgelost.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Jackkkkkkkk,

Geen zorgen; ik verwacht dat een T-Mobile moderator de wijziging(en) voor je ongedaan kan maken.
Moderators behandelen berichten op volgorde van binnenkomst. Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een prettige dag. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jackkkkkkkk 

Een moderator kan de wijziging meestal wel ongedaan maken, wacht even op een reactie 🙂

@Seccie @Waqqas 

Dank u voor de reacties. Ik vond de reactie van de jongeman vd klantenservice al erg merkwaardig. Ik had voor het belletje namelijk al rondgekeken op de Community en las dat het terugdraaien wel kon. Na jullie reacties heb ik toch maar weer de klantenservice gebeld en deze keer kreeg ik wel iemand aan de lijn die het voor me heeft opgelost.

Reageer