Beantwoord

Per ongeluk abonnement gewijzigd in de app

• 15 februari 2021
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

Ik heb in de T-Mobile app mijn abonnement per ongeluk gewijzigd. Kan mijn originele abonnement terug gezet worden alsjeblieft?

icon

Beste antwoord door Hajar 16 februari 2021, 12:20

Hi @MeatBread 

Ik ben direct voor je gaan kijk en zie dat je voorheen een Unlimited data + bellen bundel had en nu heb je een 10GB bundel. Wil je jouw bundel weer verhogen naar Unlimited? Dan kan ik dat in orde maken voor je!

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @MeatBread

Volgens mij heb ik eerder een soortgelijke vraag van je voorbij zien komen :wink:
Ook nu is het wachten op een T-Mobile community moderator om de wijzigingen voor je ongedaan te maken. Nog even geduld dus… 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MeatBread 

Ik ben direct voor je gaan kijk en zie dat je voorheen een Unlimited data + bellen bundel had en nu heb je een 10GB bundel. Wil je jouw bundel weer verhogen naar Unlimited? Dan kan ik dat in orde maken voor je!

Ik hoor graag van je!

Hi @Hajar,

Ik zou inderdaad graag weer mijn Unlimited bundel met Klantvoordeel terug willen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Leon

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MeatBread 

Geen zorgen ik heb je bundel weer verhoogd naar Unlimited. Ook is de Klantvoordeel korting zichtbaar in My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi @MeatBread 

Geen zorgen ik heb je bundel weer verhoogd naar Unlimited. Ook is de Klantvoordeel korting zichtbaar in My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bedankt!

Hi @MeatBread 

Hoi Hajar. Kan ik dat ook via tel doen? Ik heb net een topic gestart en heb ook per ongeluk bij mijn man en mij gedaan. Beide abbo’s staan op mijn naam. Ik zou ook graag terug willen van tienduizend mb naar onbep. Ik dacht moet via tel maar kan via hier ook? Super. Ik hoop dat u mij ook helpt. Bedankt. Gr Natalija 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nata82 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en het 06-nummer van je man, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Hi @Nata82 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en het 06-nummer van je man, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Hoi. Ik heb net prive bericht gestuurd. Bedankt. Gr Natalija 

Reageer