Beantwoord

per ongeluk mijn abbonement gewijzigd

• 21 november 2019
  • 5 reacties
  • 665 Bekeken

Ik heb zojuist per ongeluk mijn T-mobile abbonement veranderd naar onbeberkt bellen in de USA, terwijl ik eigenlijk alleen maar mijn internet GB daglimiet wilde aanvullen. Wat moet ik nu doen?!

icon

Beste antwoord door Hajar 22 november 2019, 13:00

Hi @jessi2 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer teruggezet naar Go Unlimited. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, 

Wacht even een reactie van een moderator af. Ze kunnen deze actie ongedaan voor je maken.

Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om je te wijzen op dat je wellicht per ongeluk? Je mobiele nummer als gebruikersnaam hebt geregistreerd. Vanwege privacy en veiligheid zal een moderator dit voor je aanpassen. 

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jessi2 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer teruggezet naar Go Unlimited. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 

Goedenacht, ik heb perongeluk mijn abonnement gewijzigd en daardoor ben ik mijn 10gb internet kwijt. Zouden jullie dit terug kunnen draaien? 
Groeten,

Dorothy 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dorothy. 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi @dorothy. 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi, ja gelukkig wel. Alles is weer naar wens. Bedankt ☺️

Reageer