Beantwoord

Per ongeluk mijn abonnement gewijzigd

• 20 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 643 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo, ik heb per ongeluk mijn abonnement gewijzigd naar Unlimited GB + bellen USA. Ik heb in de app gezocht naar informatie maar blijkbaar abonnement aangepast. Ik wil dit graag terug draaien. Ik hoop dat u dit kunt regelen.

Gr Mark

icon

Beste antwoord door Hajar 21 augustus 2020, 09:25

Hi @Marrrk 

Geen zorgen zoals @Waqqas al aangaf. Ik heb bij deze je bundel weer teruggezet naar Go Next 5GB + onbeperkt bellen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Voor nu wens ik je een mooie dag! :blush:

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Heb je verlengt of van de mogelijkheid gebruik gemaakt om binnen je abonnement maandelijks op en down te schalen met bundels. Deze laatste mogelijkheid kent geen bedenktermijn.  Maar soms kunnen moderators echt toveren met IT systemen. Even afwachten dus.

Ik heb mijn abonnement niet verlengd maar per ongeluk een bundel aangeklikt. Ik wou alleen wat informatie vinden maar blijkbaar was erop drukken ook meteen aanpassen. Ja ik hoop dat het aangepast kan worden.  

Reputatie 7
Badge +19

Dat kunnen de moderators wel regelen, geen zorgen :)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marrrk 

Geen zorgen zoals @Waqqas al aangaf. Ik heb bij deze je bundel weer teruggezet naar Go Next 5GB + onbeperkt bellen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Voor nu wens ik je een mooie dag! :blush:

Beste Hajar, 

Hartelijk dank voor je snelle hulp!😁.

Nog een vraagje, mijn abbo was 18,48 per maand en nu 21,56 per maand zie ik in de app. Kan dit nog aangepast worden?

Gr Mark

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marrrk 

Ik zie inderdaad dat de juiste korting niet is toegevoegd en dus heb ik de korting gecorrigeerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi Hajar,

Super, dankjewel!! 

Gr Mark

Reageer