Beantwoord

Per ongeluk mijn abonnement gewijzigd van Unlimited GB + bellen '18 naar Basic - 1 GB + Onbeperkt bellen '18

• 21 juli 2020
  • 6 reacties
  • 457 Bekeken

Zoals de titel zegt. Had het net door toen ik niet extra data kon aanvragen. 

Hoe dit gebeurt is.. K durf het niet te zeggen 

Kenmerk: 4786/1.15389697

stond er in de mail.

Ik wil graag weer terug naar mijn oude abonnement. Hoop dat jullie kunnen helpen! 

Vriendelijke groet, 

Nick Hoevink 

icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2020, 11:14

Hi @NickH89 

Hajar to the rescue!:sunglasses: Geen zorgen ik heb je bundel weer verhoogd naar Unlimited GB + bellen. Dit is ook direct zichtbaar op My T-Mobile.

Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Oeps @NickH89 Dat is even schrikken.
Als je geduld hebt krijg je hulp van de moderators zodra ze weer aanwezig zijn.

Fijn avond nog! 👍🏻

Heel erg bedankt!

En dat was inderdaad even schrikken, gelukkig zag ik na wat speuren diverse topics waaruit bleek dat ik niet de enige was die deze fout heeft gemaakt en de gemeenschap vriendelijk genoeg was om dit te corrigeren!

Ik heb nu nog een halve week vakantie gelukkig, onder werktijd was dit heel erg vervelend geweest! 

Bedankt voor je reactie en mocht additionele informatie (bewijs van contract, oudere facturen etc) nodig zijn dan hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NickH89 

Hajar to the rescue!:sunglasses: Geen zorgen ik heb je bundel weer verhoogd naar Unlimited GB + bellen. Dit is ook direct zichtbaar op My T-Mobile.

Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten!

Mijn held! Je hebt zeker wat positive karma verdient weer! Wat fijn en indrukwekkend dat dit allemaal zo snel geregeld kon worden! Ik zat al data te rationeren voor wanneer weg moet, je merkt pas hoe veel gemak je van Unlimited data hebt tot het weg is haha! 

Nogmaals, heel erg bedankt! Geef jezelf ook een schouderklopje en vooruit, een loonsverhoging erbij ;) 

Hele fijne dag gewenst nog mijn beste, dit helpt mijn resterende vakantiedagen goed op weg ook weer! 

Vriendelijke groetjes, 

Nick Hoevink

Reputatie 7
Badge +20

Aaah super lief bericht! Hier word ik echt blij van! :heart_eyes: Ik help graag met alle liefde. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het vooral weten. 

Ik wens je ook een hele fijne dag en geniet lekker van je vakantiedagen. Ik mag over 2 weken ook vakantie vieren, nu al zin in! 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn held! Je hebt zeker wat positive karma verdient weer! Wat fijn en indrukwekkend dat dit allemaal zo snel geregeld kon worden! Ik zat al data te rationeren voor wanneer weg moet, je merkt pas hoe veel gemak je van Unlimited data hebt tot het weg is haha! 

Nogmaals, heel erg bedankt! Geef jezelf ook een schouderklopje en vooruit, een loonsverhoging erbij ;) 

Hele fijne dag gewenst nog mijn beste, dit helpt mijn resterende vakantiedagen goed op weg ook weer! 

Vriendelijke groetjes, 

Nick Hoevink

Wat een aardig bericht, en inderdaad @Hajar verdient een dikke pluim met haar werk als moderator. Het is gewoon fijn om te lezen dat het werk van de moderators gewaardeerd wordt.

Ja ja tuurlijk de andere moderators ook! 🤣🙈👍🏻 

Reageer