Beantwoord

per ongeluk mijn abonnement veranderd

  • 27 september 2019
  • 1 reactie
  • 994 Bekeken

Ik heb mijn unlimited go abbonement 19.1 gisteravond perongeluk gewijzigd naar go unlimited +usa 19.1 kunnen we dit nog terug draaien want dit was helemaal niet de bedoeling.
icon

Beste antwoord door David 27 september 2019, 14:14

Hoi @Marionlokum44,

Foutje zit in een klein hoekje! Zelf zou je dit pas na een maand weer kunnen wijzigen, maar ik heb het gelijk maar even handmatig voor je geswitcht. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je zo ook jouw goede bundel weer terug. Het zou kunnen zijn dat de factuur er wat anders uit komt te zien door de kortstondige wijziging, maar dat wijst zich eigenlijk vanzelf!

Als je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Marionlokum44,

Foutje zit in een klein hoekje! Zelf zou je dit pas na een maand weer kunnen wijzigen, maar ik heb het gelijk maar even handmatig voor je geswitcht. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je zo ook jouw goede bundel weer terug. Het zou kunnen zijn dat de factuur er wat anders uit komt te zien door de kortstondige wijziging, maar dat wijst zich eigenlijk vanzelf!

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

Reageer