Beantwoord

Prijs aanpassing abonnement

• 18 februari 2019
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

Ik heb momenteel een mobiel abonnement bij T-mobile. Ik zag op de website dat de kosten van bijna hetzelfde abonnement nu lager zijn (het enige verschil is dat er in mijn abonnement 150 minuten zitten i.p.v. 120). Is het mogelijk om naar dat abonnement te switchen? Ik heb mijn abonnement vrij recent afgesloten.
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 18 februari 2019, 00:28

Je bent akkoord gegaan met een bepaald tarief op moment van afsluiten van je abonnement. Als je contract termijn bijna is afgelopen dan kan je weer verlengen tegen de op dat moment geldende tarieven.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Je bent akkoord gegaan met een bepaald tarief op moment van afsluiten van je abonnement. Als je contract termijn bijna is afgelopen dan kan je weer verlengen tegen de op dat moment geldende tarieven.

Volgens de voorwaarden mag je je abonnement aanpassen zie: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/abonnement-wijzigen . En sinds het niet exact hetzelfde abonnement is, zoals hiervoor aangegeven is het enige verschil dat mijn huidige abonnement 150 minuten heeft en het nieuwe 120. Daardoor zou ik het toch moeten kunnen aanpassen? Het is trouwens een Sim only abonnement
Reputatie 4
Badge +4
Je mag je bundel ook wel wijzigen naar een grotere of kleinere bundel (mits niet lager dan je instap niveau), maar alleen op basis van het tariefplan dat gold op het moment dat je je contract afsloot. Gedurende je contract termijn zijn prijsverlagingen (maar ook prijsstijgingen) volgens mij niet op jou van toepassing).

Reageer