Beantwoord

Prijs komt niet overeen met website

Hallo,

Vandaag is mijn nieuwe T-mobile GO abbonoment in gegaan met 5GB internet + onbeperkt bellen (waarvoor 30 euro in rekening wordt gebraht en 30% korting) en Deezer music (die tijdelijk 1,75 kost daarna 9,99).

Nu zat ik echter op de website te kijken, en kwam ik erachter dat 5GB internet + onbepert bellen van hetzelfde abbonoment 20 euro kost; wat betekent dat ik momenteel 1 euro teveel betaal voor hetzelfde abbonoment.

Daarnaast zijn er op hetzelfde adres meerdere abbonomenten bij T-mobile afgesloten, en die korting en voordelen zijn er ook niet bij gerekent.

Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Folkert 17 november 2018, 18:23

Hoi, die korting voor meerdere abonnementen moet je even aanzetten in Mijn T Mobile voor alle abonnementen afzonderlijk.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi, die korting voor meerdere abonnementen moet je even aanzetten in Mijn T Mobile voor alle abonnementen afzonderlijk.
Hallo,
Folkert schreef:

De korting heb ik volgens mij zojuist geactiveerd. Echter ben ik dan nog steeds niet geholpen betreft het prijsverschil met het geen wat de app zegt en de site.

De app zegt dat ik 30 euro per maand betaal voor 5GB aan data + onbeperkt bellen; min de 30% korting kom ik uit op een bedrag van 21 euro. Op de website staat dat dit 20 euro per maand kost (inclusief korting) wat dus betekent dat ik als klant, die besluit te verlengen 1 euro per maand meer betaald dan dat ik een nieuw abbonoment afsluit.

Een apparte situatie lijkt mij, die niet klopt.

Reputatie 7
Badge +18
Dat verschil kan ik je ook niet uitleggen. Even wachten tot er morgen een moderator reageert...
Ik ben zojuist geholpen via de chat van T-mobile. Mijn vragen zijn hiermee beantwoord.

Reageer