Beantwoord

Prijs Samsung S7 Edge met Go

• 16 januari 2017
  • 10 reacties
  • 164 Bekeken

Twee weken geleden heeft mijn zoon zijn abonnement verlengd, hij heeft gekozen voor de Samsung S 7 Edge. Hij betaalt nu € 42.00, heeft hiervoor 6 GB internet, dus ook gratis muziek streamen, en onbeperkt bellen. Met 120 minuten bellen zou hij € 39.00 betalen. Nu mag ik deze week, en mijn dochter een weekje later verlengen, en wij willen beiden ook graag de Samsung S 7, ik de Edge , en zij de 'gewone', beiden met 6 GB internet en 120 minuten bellen. Nu zie ik dat de Edge nu opeens € 49.00 per maand kost, met alleen de keuze voor onbeperkt bellen en 5 GB internet, dus ook geen gratis muziek streamen. Ik hou van mijn 120 minuten per maand nu al zo'n 80 minuten over. Ik ben echt al jaaaaaren bij jullie, en mijn kinderen ook al zo lang zij een telefoon hebben. Ik neem aan dat hier wel iets aan te doen is, en jullie mij niet dwingen voor een andere provider te kiezen?
icon

Beste antwoord door Rosan 16 januari 2017, 14:42

Beste Loco het abonnement wat je vorige week afsloot bestaat niet meer of althans degene die het al hebben afgesloten krijgen het natuurlijk maar kan niet meer worden afgesloten.
Je kan dus kiezen uit een van de Go abonnementen met toestel maar niet meer uit de Stel Samen en Stel Bij.
Vandaar ook de andere prijzen omdat deze geheel andere voorwaarden kent zie het linkje hierboven.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
misschien is dit wat voor jullie !

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited
Badge +13
Beste Loco het abonnement wat je vorige week afsloot bestaat niet meer of althans degene die het al hebben afgesloten krijgen het natuurlijk maar kan niet meer worden afgesloten.
Je kan dus kiezen uit een van de Go abonnementen met toestel maar niet meer uit de Stel Samen en Stel Bij.
Vandaar ook de andere prijzen omdat deze geheel andere voorwaarden kent zie het linkje hierboven.
Dankjewel, maar je begrijpt me niet helemaal vrees ik.
Ik hoef niet onbeperkt alles te doen, het gaat mij er om dat dezelfde telefoon binnen twee weken, opeens ruim tien euro duurder is.
Als ik hier doorklik kom ik op hetzelfde abonnement.
Dus dan heb ik geen andere keuze dan € 10 (!!) meer te betalen? Ik vind het nogal wat.
Helaas toch op zoek naar een andere provider dan samen met mijn dochter.
Badge +13
Zowiezo zullen prijzen blijven veranderen en dat is omdat er elke keer weer andere aanbiedingen zullen zijn.
Prijzen zullen dus altijd wisselen en het kan dus per week anders zijn omdat het ook wel eens zo kan zijn dat medeaanbieders ook wat lager of hoger zitten.
En over het onbeperkt is helaas niet anders alle bundels zijn inclusief en enkel de data bundels zijn nog wisselbaar.
Dan is T-Mobile dus waarschijnlijk geen gepaste provider meer voor mij, erg jammer na zó veel jaar.
Maar betalen voor een onbeperkt bel abonnement terwijl ik hooguit 30 minuten per maand bel vind ik wat ver gaan. Vooral het enorme prijsverschil van nog geen twee weken geleden stuit mij tegen de borst, gewoon met 25% verhoogd. Jammer T-Mobile, twee klanten kwijt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Loco62,

Wat jammer om te horen dat je na zoveel jaren ons geen gepaste provider meer vindt! Ik zou het natuurlijk niet leuk vinden als je ons gaat verlaten! Ik zie dat je in de afgelopen zes maanden maar één keer meer dan 1GB hebt gebruikt in een maand. Is het misschien een idee of te kijken naar een abonnement met 1GB in plaats van 5GB? Dat scheelt toch weer iets per maand. Ook zie ik dat je op dit moment als T-Mobile Samen cadeautje 500MB hebt gekozen, maar zoals ik al aangaf verbruik je deze MB's bijna niet. Je kunt ook voor 2,50 euro per maand kiezen als je dat wilt.

Aan de onbeperkt bellen bundel kan ik helaas niets veranderen. We hebben wel een Basis Sim Only abonnement. Daarbij kun je kiezen tussen 50, 150 of 300 minuten. Verschil is wel dat dit een Sim Only abonnement is, dus dan zou je het toestel los kunnen kopen.

Als je het prettig vindt, kan ik je laten bellen door mijn collega om samen te kijken naar een passend abonnement en wat de mogelijkheden zijn. Dit is uiteraard geheel vrijblijvend. Maar ik merk dat klanten het vaak fijn vinden om telefonisch contact te hebben en het samen te bekijken. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent? Ik hoor het graag van je!
Dankjewel voor je reactie Thalina, vriendelijk dat je zo meedenkt, maar de opties die jij biedt had ik zelf ook al verzonnen. De reden dat ik niet vaak boven de 1000MB uit kom is dat ik er erg voorzichtig mee ben, en bv mijn 4G meestal uit heb staan, omdat ik maar een bundel van 1000GB heb. Idd, met 5GB heb ik die 500 extra MB's niet meer nodig, en zou ik kiezen voor de korting. Wat ik vooral heel zuur vind, is dat mijn zoon nog geen twee weken geleden zijn bestaande abo kon verlengen zoals genoemd voor € 10.00 minder dan nu mogelijk is, en mijn dochter én ik ons hier beiden op hadden verheugd. Ik vind het echt triest dat ik morgen, en over een week mijn dochter ook niet op dezelfde basis kan verlengen. Bellen is niet nodig, verder dan dit komen we ook telefonisch niet vrees ik.
Hoi Loco62,

Wat jammer om te horen dat je na zoveel jaren ons geen gepaste provider meer vindt! Ik zou het natuurlijk niet leuk vinden als je ons gaat verlaten! Ik zie dat je in de afgelopen zes maanden maar één keer meer dan 1GB hebt gebruikt in een maand. Is het misschien een idee of te kijken naar een abonnement met 1GB in plaats van 5GB? Dat scheelt toch weer iets per maand. Ook zie ik dat je op dit moment als T-Mobile Samen cadeautje 500MB hebt gekozen, maar zoals ik al aangaf verbruik je deze MB's bijna niet. Je kunt ook voor 2,50 euro per maand kiezen als je dat wilt.

Aan de onbeperkt bellen bundel kan ik helaas niets veranderen. We hebben wel een Basis Sim Only abonnement. Daarbij kun je kiezen tussen 50, 150 of 300 minuten. Verschil is wel dat dit een Sim Only abonnement is, dus dan zou je het toestel los kunnen kopen.

Als je het prettig vindt, kan ik je laten bellen door mijn collega om samen te kijken naar een passend abonnement en wat de mogelijkheden zijn. Dit is uiteraard geheel vrijblijvend. Maar ik merk dat klanten het vaak fijn vinden om telefonisch contact te hebben en het samen te bekijken. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent? Ik hoor het graag van je!

Over je advies is nu ik het nog eens na lees ook niet helemaal goed nagedacht. Het verschil tussen 1 en 5 GB is €2.00. Aan 1GB kom ik soms net te kort. Als ik voor 5 GB kies heb ik die 500 extra GB van mijn T-Mobile Samen niet nodig en kies voor de € 2,50 korting. Dan betaal ik dus voor een telefoon met abo van 1,5 GB € 47.00. terwijl ik voor een telefoon met abo van 5 GB met de € 2.50 korting dus 'maar' € 46,50 betaal.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Loco62,

Jammer dat het hier spaak lijkt te lopen, het houdt hier dan inderdaad wel zo op. Thalina heeft je al van de alternatieve suggesties voorzien en telefonisch contact was dan ook het laatste wat wij nog konden bieden, zodat onze collega nog advies kon geven. Je hebt verder ook nog wat uitgedacht over een grotere bundel en de bijbehorende korting van Samen. Ik had graag gezien dat we verder nog wat voor je konden betekenen, maar we hebben alle mogelijke oplossingen zo gehad.

Als we je echter toch nog ergens anders bij kunnen helpen, of als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk alsnog graag!

Reageer