Vraag

prijs wijzigen Abo

• 22 juni 2020
  • 6 reacties
  • 360 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 92 reacties

ik heb vorige maand mijn abo gewijzigd van 5 GB naar 10 GB, prijs ging 7 euro omhoog. Nu heb ik mijn abo weer teruggezet, dus naar 5 GB en ga maar 4 euro omlaag??? klopt dit wel?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @pwenas 

Wanneer had je het abonnement afgesloten? Met je bundel wijzigen verlies je mogelijk ook GOGOGO voordeel indien je dat had of anders kun je controleren of je klantvoordeel nog juist staat en je voordelen actief zijn.

Reputatie 3

Hey @Waqqas dank voor je reactie. Abo is anderhalf jaar afgesloten. Klantvoordeel staat nog aan ( € 2,50 korting).

Reputatie 7
Badge +18

@pwenas 

Tijdens de GOGOGO deals december 2018? En is dit de eerste keer sinds dat je een abonnement had afgesloten dat je de bundel had verhoogd en verlaagd?

Reputatie 3

@pwenas

Tijdens de GOGOGO deals december 2018? En is dit de eerste keer sinds dat je een abonnement had afgesloten dat je de bundel had verhoogd en verlaagd?

was in november 2018. Dit was de eerste keer dat ik mijn abo verhoogde ja voor mee MB's van 5GB naar 10GB. Deze heb ik deze maand niet nodig dus had ik mijn abo weer teruggezet naar waar hij op stond bij afsluiten abo (5GB)

Reputatie 7
Badge +18

@pwenas 

Het kan er ook nog aan liggen dat je eerst 120 belminuten had en nu onbeperkt bellen hebt

Reputatie 3

Dank voor het meedenken, maar ook voor de wijziging had ik onbeperkt bellen, dus  daar kan het ook niet aan liggen 

Reageer