Beantwoord

Prijsverschil Internet abonnement

Wanneer ik een samsung s9 kies met 5gb internet dan betaal ik voor het internet €18,- per maand.
Als ik precies hetzelfde internet kies bij een iPhone xs dan kost dit €20,-.

Waarom betaal ik meer voor hetzelfde internet bij een iPhone ? Ik betaal voor het gebruik maken van 5GB internet en onbeperkt bellen op het T-Mobile netwerk, met welke telefoon ik dit doe zou geen verschil moeten maken in de prijs.
icon

Beste antwoord door David 22 november 2018, 14:08

Hi Mitch,

Tof dat je aan het rondkijken bent!

Het kan kloppen dat er een verschil in prijs optreedt, op basis van het gekozen toestel. Naast algehele acties (zoals de Go Go Go Deals) zijn er ook acties mogelijk op specifieke toestellen. Dit kan betekenen dat je eenzelfde abonnement goedkoper is met een ander toestel, doordat daar op dat moment een toestelactie op is. Dit verklaart ook het prijsverschil in jouw vergelijking. Dat is dus geen foutje op de website of iets dergelijks, maar een actie op de Samsung Galaxy S9 in dit geval!

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan vernemen we het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mitch,

Tof dat je aan het rondkijken bent!

Het kan kloppen dat er een verschil in prijs optreedt, op basis van het gekozen toestel. Naast algehele acties (zoals de Go Go Go Deals) zijn er ook acties mogelijk op specifieke toestellen. Dit kan betekenen dat je eenzelfde abonnement goedkoper is met een ander toestel, doordat daar op dat moment een toestelactie op is. Dit verklaart ook het prijsverschil in jouw vergelijking. Dat is dus geen foutje op de website of iets dergelijks, maar een actie op de Samsung Galaxy S9 in dit geval!

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan vernemen we het graag!

Reageer