Beantwoord

Raar bedrag abonnement

• 16 januari 2019
  • 4 reacties
  • 694 Bekeken

Vorige week heb ik 2 reeds aanwezige abonnementen omgezet naar Unlimited. Op de abonnementen pagina staan die nu niet als 35 euro, maar als 35,56 geboekt. Hoe kan dat nou? Het is toch gewoon 35 euro per maand?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Parkiet71 Dat zou inflatiecorrectie kunnen zijn!
Echter dat geldt niet voor iedereen.

Heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd.
Maar is je huidige abonnement na 1 oktober 2018 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden.
Reputatie 3
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie
Echt waar? Ik heb al een mobiel abonnement vanaf 1999, maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Het gaat natuurlijk om op zich kleine bedragen per abonnement, maar reken eens uit hoeveel het betreft met alle abonnementen van voor 1 oktober bij elkaar! Ik had het wel netjes gevonden, dat me dit gezegd was bij het omzetten van die 2 abonnementen.
Reputatie 7
Badge +20
Je ontkomt er niet aan. Ik had vorig jaar €0,20 cent en dit jaar zelfs €0,31 erbij.
Ik was er ook niet zo blij mee, het wordt allemaal veel moeilijker met al die prijsverhoging 🥵
Ze melden het wel in je mail bij de rekening en ook op de site.

Reageer