Beantwoord

Samen voordeel met 3 GO-abonnementen

• 29 juni 2017
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Heb vandaag 3 GO abonnementen op mijn naam afgesloten.
Kan ik deze samen in een groep zetten om korting te krijgen
icon

Beste antwoord door Muberra 30 juni 2017, 13:30

Hoi Harald66,

Welkom bij de leukste Magenta-familie van Nederland! :D

Super tof dat je drie GO-abonnementen hebt afgesloten. Je kunt voor elk abonnement een T-Mobile Samen groep aanmaken en genieten van de €5 korting. Je hebt per groep minimaal drie groepsleden nodig (inclusief jezelf). Zodra de abonnementen ingaan, kan je meteen een My T-Mobile account aanmaken en je ervoor aanmelden. Mocht je meer groepsleden nodig hebben, kijk dan in ons algemene topic. Daar kan je andere T-Mobile klanten vinden die ook in een T-Mobile Samen groep willen zitten. GO for it!

Hier heb je meer informatie over de vriendenkorting. Dat is een hele goede tip van Jan Kelder. Zo kunnen jullie beide genieten van €25 factuurkorting! En heb je al gehoord over T-Mobile Extra? Dan krijg je voor elke euro op jouw factuur, een T-Mobile Extra punt. Zo kan je heerlijk sparen voor super leuke cadeau's en toffe dagjes uit.

We hebben zoveel leuke gratis, extra voordelen voor onze klanten, dus maak er juist gebruik. Hoe meer je geniet van al het voordeel, hoe leuker wij het vinden! 🆒

Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ja dat kan omdat het drie verschillende nummers zijn . Heb je al iemand voor vriendenkorting? Kan je €25 krijgen en ik ook, als ik je opgeeft !
Reputatie 4
Hoi Harald66,

Welkom bij de leukste Magenta-familie van Nederland! :D

Super tof dat je drie GO-abonnementen hebt afgesloten. Je kunt voor elk abonnement een T-Mobile Samen groep aanmaken en genieten van de €5 korting. Je hebt per groep minimaal drie groepsleden nodig (inclusief jezelf). Zodra de abonnementen ingaan, kan je meteen een My T-Mobile account aanmaken en je ervoor aanmelden. Mocht je meer groepsleden nodig hebben, kijk dan in ons algemene topic. Daar kan je andere T-Mobile klanten vinden die ook in een T-Mobile Samen groep willen zitten. GO for it!

Hier heb je meer informatie over de vriendenkorting. Dat is een hele goede tip van Jan Kelder. Zo kunnen jullie beide genieten van €25 factuurkorting! En heb je al gehoord over T-Mobile Extra? Dan krijg je voor elke euro op jouw factuur, een T-Mobile Extra punt. Zo kan je heerlijk sparen voor super leuke cadeau's en toffe dagjes uit.

We hebben zoveel leuke gratis, extra voordelen voor onze klanten, dus maak er juist gebruik. Hoe meer je geniet van al het voordeel, hoe leuker wij het vinden! 🆒

Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar!
Beste Muberra

Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Kan ik deze 3 samen in 1 groep zetten voor de korting.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harald,

Als het om 3 verschillende nummers gaat dan kan dat inderdaad. Veel plezier met T-Mobile Samen! 😉

Reageer