Beantwoord

Samsung S20+ cashback actie

• 8 januari 2021
  • 1 reactie
  • 301 Bekeken

Direct leverbaar S20+ Nu met 100 euro cashback. Actie loopt tot 10 januari 2021. Claimen kan tot 24 januari 2021 via Samsung.

Prima. gekocht en betaald. Website zegt op voorraad en voor 22:00 besteld is morgen in huis. 

Dan volgt de email van de bezorgdienst.

12 werkdagen wachten. Dit is 26 januari. 

Contact via T-Mobile chat. Sorry meneer. De vervoerder.... Daar moet u maar klagen. Wij kunnen hier niets aan doen. Er staat wel direct leverbaar maar ja….. Jammer voor je 100 euro cashback!

Bedankt T- Mobile!! Goed gedaan!!

icon

Beste antwoord door Hajar 11 januari 2021, 14:14

Hi @Toch weer belazerd 

Ik heb goed nieuws voor je! We zijn bewust van de langere bezorgtijden en dus zijn de voorwaarden voor deze actie aangepast. Je kan je aanmelden tot uiterlijk 14 februari 2021. Je kan straks terecht www.samsung.com/nl/promo  en dan kun je het online aanmeldformulier invullen en de documenten uploaden. 

Ik hoop dat je zo verder komt en wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Toch weer belazerd 

Ik heb goed nieuws voor je! We zijn bewust van de langere bezorgtijden en dus zijn de voorwaarden voor deze actie aangepast. Je kan je aanmelden tot uiterlijk 14 februari 2021. Je kan straks terecht www.samsung.com/nl/promo  en dan kun je het online aanmeldformulier invullen en de documenten uploaden. 

Ik hoop dat je zo verder komt en wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer