Beantwoord

Simonly abonnement online afsluiten goedkoper dan in T-Mobile shop

• 14 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 991 Bekeken

Onlangs in een Tmobile shop een abonnement afgesloten 🙂 helaas valt dit abonnement €15 per maand duurder uit dan wanneer ik het zelfde abonnement online had afgesloten. Hoe werkt dat?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 augustus 2019, 12:36

Hi @SilkeSilke

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je hebt verlengd met een Sim only Go Unlimited abonnement. Hiervoor betaal je €35 dat is al inclusief €15 korting. Wij bieden dit abonnement niet goedkoper aan.Je geeft aan dat je op de website een goedkopere actie ziet? Kun je die link of screenshot met ons delen? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @SilkeSilke

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je hebt verlengd met een Sim only Go Unlimited abonnement. Hiervoor betaal je €35 dat is al inclusief €15 korting. Wij bieden dit abonnement niet goedkoper aan.Je geeft aan dat je op de website een goedkopere actie ziet? Kun je die link of screenshot met ons delen? Dan kijk ik graag met je mee!
Op mijn factuur staat dat ik €50 betaal ipv €35
Reputatie 5
Badge +10
Staat dat op je factuur of op My T-Mobile?
Het is 50 euro maar je krijgt 15 euro korting!
Reputatie 1
Het is normaal €50 maar is €35 per maand. Ik het zelfde pakket Unlimited Onbeperkt aantal GB en Bellen. Ik betaal €32,50,- per maand voor mijn pakket omdat mijn vrouw ook T-Mobile heeft Unlimited Next 5GB krijgt ze 7GB (2GB gratis en €2,50,- per maand gratis) ik krijg alleen €2,50,- korting

Reageer