Vraag

Slecht bereik en kwaliteit sinds overstap T-Mobile

  • 8 juni 2020
  • 11 reacties
  • 372 Bekeken

Beste leden,

Sinds dit jaar heb ik de overstap gemaakt van KPN naar T-Mobile, maar tot op heden heb ik enorm slechte ervaring gehad met het bereik en de kwaliteit van het T-Mobile netwerk. Ik zit in de IT dus ik moet goed bereikbaar zijn. Het gaat voornamelijk om zodra ik in gebouwen ben (tja IT), de kwaliteit van gesprekken is slecht en mijn bereik is soms erg laag. Ik zit hier nu al maanden mee maar nu ben ik er wel klaar mee.

Ik gebruik T-Mobile icm met mijn eigen iPhone XS. Met hetzelfde toestel heb ik bij KPN geen problemen. Regio Gelderland/Achterhoek.

 

Ik vroeg me af of T-Mobile een coulance regeling heeft om het contract vroegtijdig te ontbinden.

 

Bedankt!


11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @tciaga  Zelf heb ik ook een XS Max maar geen last van.  Uiteraard moet je altijd goed bereikbaar zijn.

Wil je vroegtijdig het contract ontbinden betaal je het aantal maanden x het goedkoopste abonnement dat is €13,50.

Hoeveel maanden moet je nog? 

Beste @tciaga  Zelf heb ik ook een XS Max maar geen last van. 

Wil je vroegtijdig het contract ontbinden betaal je het aantal maanden x het goedkoopste abonnement dat is €13,50.

Hoeveel maanden moet je nog? 


Mijn contract loopt tot 9 januari 2021, dus dat is nog even helaas. Is er niets anders mogelijk? 13,50 x 6 vind ik toch te veel.

Reputatie 7
Badge +20

@tciaga Heb je dit probleem nu pas? Of is dit een contract van één jaar? 

Misschien hebben de moderators nog een optie, ze reageren op volgorde van binnenkomst op de berichten dus je moet even afwachten.

 

Groetjes en succes! 

@tciaga Heb je dit probleem nu pas? Of is dit een contract van één jaar? De 

Misschien hebben de moderators nog een optie, ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

 

Groetjes en succes! 


Ik heb een jaarcontract en ik heb dit probleem al een aantal maanden, maar ik dacht telkens dat het aan mij lag. Maar achteraf gezien heb ik nu op de zelfde plekken problemen, waar ik met KPN geen issues had.

 

Ik wacht af!

 

Thanks

Reputatie 7
Badge +20

@tciaga Misschien een overbodige tip maar heb je al eens geprobeerd om het netwerk opnieuw in te stellen?

@tciaga Misschien een overbodige tip maar heb je al eens geprobeerd om het netwerk opnieuw in te stellen?


Jazeker, geen verschil :(

Reputatie 6
Badge +8

Hi @tciaga 

Wat gek! Dat hoort natuurlijk niet. Op het best geteste netwerk van Nederland zou je een optimale netwerkervaring moeten hebben. Ik zoek graag voor je uit waarom jij al anderhalve week slecht bereik hebt. Daarvoor heb ik wel jouw hulp nodig zodat ik een beter beeld kan krijgen van het probleem . Ik zou graag van jou willen weten welke problemen je ervaart en waar die zich vooral voordoen. Heb je bijvoorbeeld overal slecht bereik of alleen thuis, en ben je dan onbereikbaar of mis je af en toe wat telefoontjes? Vind je dat het internet ook te traag is of werkt dat verder gewoon goed? Ook zou ik graag willen weten welk toestel je hebt. Zodra ik een reactie van je heb, ga ik voor je aan de slag en als het nodig is zal ik een netwerkspecialist voor je inschakelen!  Alvast bedankt voor je reactie! :smile:

Hi @tciaga 

Wat gek! Dat hoort natuurlijk niet. Op het best geteste netwerk van Nederland zou je een optimale netwerkervaring moeten hebben. Ik zoek graag voor je uit waarom jij al anderhalve week slecht bereik hebt. Daarvoor heb ik wel jouw hulp nodig zodat ik een beter beeld kan krijgen van het probleem . Ik zou graag van jou willen weten welke problemen je ervaart en waar die zich vooral voordoen. Heb je bijvoorbeeld overal slecht bereik of alleen thuis, en ben je dan onbereikbaar of mis je af en toe wat telefoontjes? Vind je dat het internet ook te traag is of werkt dat verder gewoon goed? Ook zou ik graag willen weten welk toestel je hebt. Zodra ik een reactie van je heb, ga ik voor je aan de slag en als het nodig is zal ik een netwerkspecialist voor je inschakelen!  Alvast bedankt voor je reactie! :smile:

Sorry hoor, maar dit lijkt op een bot/template antwoord. Al je vragen staan beantwoord in mijn topic. En ik heb hier al maanden last van; algemeen slechte kwaliteit bellen, slecht bereik in gebouwen (allemaal regio Achterhoek), gebruik een iPhone XS.

 

Bedankt

Reputatie 6
Badge +8

Bot antwoorden, daar doen we niet aan op de Community. Ik heb inderdaad al wat uit je bericht kunnen halen wat betreft het bellen. Mijn vraag over het internet vind ik niet terug in het topic, hoe gaat dit? Zodra ik alle informatie binnen heb start kan ik een onderzoek voor je starten. 

Bot antwoorden, daar doen we niet aan op de Community. Ik heb inderdaad al wat uit je bericht kunnen halen wat betreft het bellen. Mijn vraag over het internet vind ik niet terug in het topic, hoe gaat dit? Zodra ik alle informatie binnen heb start kan ik een onderzoek voor je starten. 

Internet heeft ook wat problemen in die situaties, maar het belangrijkste is telefonie.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @tciaga 

Ik heb zojuist een onderzoek laten starten en alle informatie toegevoegd die jij hebt vermeld in dit topic. Zodra hier meer informatie over is, nemen onze netwerk specialisten contact op met jou! Mocht ik je in de tussentijd nog kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Reageer