Geachte T-mobile.,
Ik ben heel erg boos op jullie (niet geleverde services).
sind april werkt mijn mobiel niet meer door dat de raming door uw medewerker totaal is geblokkeerd.
Ik heb diverse tefoons misgelopen (oa) met de belasting) door uw toedoen.
Ik heb 3 keer gebeld en drie keer is er een belofte gedaan dat de technische diens zou bellen (mischien via mijn mobiel maar die werkt niet dat zou super dom zijn). De laatste keer kreeg ik een rekening metiets meer dan 10 euro bel kosten. (hoe kan dat als de telefoon niet werkt??????).
Uw collega heeft deze rekening stop gezet (de rekening is wel gein caseerd ) deze heb ik inmiddels terug gedraaid Ik krijg nog geld terug vanaf April 2020. Ik wil eerst dat u mijn telefoon weer werkend krijgt (zoals u 3 x beloofd heb). dan gaan we afrekenen. I heb respect voor alles Ik hoop dat u ook respect toont.
Beste antwoord door Hajar
Hi
Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil je ook verder helpen met een oplossing!
Ik heb je case erbij gepakt en zie dat onze specialisten ermee bezig zijn geweest. Zij hebben inderdaad jou geprobeerd te bellen, maar kregen je niet te pakken. Kun je mij in een privébericht een nummer sturen waarop je bereikbaar bent? Dan zorg ik dat je de volgende keer op dat nummer wordt gebeld. Ook zie ik dat de specialist vraagt of je de mogelijkheid hebt om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het probleem aan de simkaart of toestel ligt. Want in ons systeem staan alle instellingen goed, dus zou het eigenlijk wel moeten werken. Zou je ook handmatig een ander netwerk kunnen selecteren? Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren en zien met welke netwerken je verbinding kan maken.
Ik hoor graag van je of het zo lukt en wat de uitkomst is van de kruistest (simkaart in een ander toestel). Zo kunnen we samen de oorzaak achterhalen en oplossen!