Beantwoord

SMS ontvangen over roaming verbruik in de EU

• 6 mei 2018
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken

Hallo,

Tot mijn verbazing heb ik een sms ontvangen dat mijn roaming verbruik hoger is dan die in Nederland. Wat is dit voor onzin?? Ik heb in januari 2017 een UNLIMITED NL en 10GB EU abonnement afgesloten. Ik heb toen duidelijk uitgelegd dat ik meer in buiten NL ben (in de EU) dan NL. Men heeft mij verzekerd dat, zolang ik onder de 10 GB blijf, het prima is. Welnu, ik verbruik in het buitenland gemiddeld niet meer dan 3-4GB per maand. Dus ver ver ver onder de 10GB.

Ergens in November of December 2017 werd ik opgebeld of ik mijn abonnement zou willen verlengen. Ik heb nogmaals gevraagd en benadrukt dat ik alleen wil verlengen als de voorwaarden gelijk zouden blijven: namelijk dat ik meer buiten NL ben dan in NL. Men heeft mij verzekerd dat er NIETS is veranderd.

Mijn vraag en klacht: wat is dit voor onzin? Ik betaal altijd mijn facturen, ik gebruik niet onredelijk internet en blijf altijd ver onder de 10GB die ik elke maand kan en mag gebruiken.

Graag jullie verklaring. En dan niet verwijzen naar de aanvullende voorwaarden. Want die aanvullende voorwaarden waren ook bekend bij jullie medewerkers die mij jullie abonnement hebben verkocht..

Bedankt.

A. Olmez
icon

Beste antwoord door David 8 mei 2018, 09:49

Hi A. Olmez,

Ik begrijp dat je hier vragen over hebt en ik heb daarom zojuist in dit topic een update geplaatst. Je vindt hier de informatie over het bericht over het permanente roamen en het bericht wat jij hebt ontvangen.

Om dubbele topics te vermijden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi A. Olmez,

Ik begrijp dat je hier vragen over hebt en ik heb daarom zojuist in dit topic een update geplaatst. Je vindt hier de informatie over het bericht over het permanente roamen en het bericht wat jij hebt ontvangen.

Om dubbele topics te vermijden gaat dit topic op slot.