Beantwoord

Snelheid 4G op iPhone 7 plus met T-Mobile Go

• 13 januari 2017
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Bij de 35,euro variant is mij nog steeds niet duidelijk of 4g tot zijn recht komt als je bijv een film wil bekijken op je iPhone. Is de snelheid dan voldoende?
icon

Beste antwoord door Pilovali 13 januari 2017, 21:13

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Bedoel je de nieuwe T-Mobile Go Unlimited abonnement? Je hebt gewoon de volledige 4G snelheid tot beschikking, dus verwacht snelheden van 50+ Mbps (meestal 100 Mbps of hoger). Als je een hoge kwaliteit videostream wilt bekijken, dan is een hoge snelheid erg handig. Voor een 1080p stream heb je meestal ook wel genoeg aan 10 Mbps, maar een hogere snelheid is altijd beter en leuker ;)

Beantwoord dit je vraag?

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Hiermee, bedoel ik natuurlijk de nieuwe abonnementen die vanaf 16 jan as afgesloten kunnen worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Bedoel je de nieuwe T-Mobile Go Unlimited abonnement? Je hebt gewoon de volledige 4G snelheid tot beschikking, dus verwacht snelheden van 50+ Mbps (meestal 100 Mbps of hoger). Als je een hoge kwaliteit videostream wilt bekijken, dan is een hoge snelheid erg handig. Voor een 1080p stream heb je meestal ook wel genoeg aan 10 Mbps, maar een hogere snelheid is altijd beter en leuker ;)

Beantwoord dit je vraag?

Groet,
Pilovali,
dank voor je reactie. Ik heb het kennelijk verkeerd gelezen/begrepen in een topic dat ik tegenkwam waarin stond dat de max. snelheid iets van 347 kb p.s is. Leek me al onwaarschijnlijk.

groet retour,
Reputatie 6
Badge +17
Er zijn mensen die een beetje verkeerd lezen. Elke dag kun je 5 GB gebruiken, daarna wordt de snelheid afgeknepen tot 384 kbps tot dat je een aanvuller gratis 'koopt'. 384 kbps is genoeg voor muziek streamen, beetje basis browsen, chatten en Twitteren. Het is niet snel genoeg om te YouTuben, video's te streamen of bestanden downloaden.
Daar voor is die aanvuller bedoeld. Zodra je aanvult, wordt je snelheid weer normaal :)

Groet,

Reageer