Beantwoord

Startabonnement bij Go Unlimited?

• 29 januari 2017
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Betaal je bij deze ook de startabonnemt kosten van 10 euro
icon

Beste antwoord door jan kelder 29 januari 2017, 12:24

Nee die betaal je niet meer , de kosten die je ziet zijn de totale kosten , als je overstapt van een andere abonnement en je betaald nog voor een mobiel die kosten moet je er wel bij optellen .
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Nee die betaal je niet meer , de kosten die je ziet zijn de totale kosten , als je overstapt van een andere abonnement en je betaald nog voor een mobiel die kosten moet je er wel bij optellen .
Reputatie 4
Badge +9
Misschien een 'lange' extra informatie, maar zie bron: Vragen bij overstappen naar Go Unlimited

--------------------
De €10 extra van het Stel Samen & Stel Bij abbonement bovenop de €35 van het Go Unlimited abonnement moeten betalen na het overstappen?

Nee, dit word vervangen door GO voor €0,00 (gratis)

Voor de duidelijkheid: Met bovenstaand abonnement, wat zou mijn totaalkostenprijs per maand zijn na het overstappen op Go Unlimited?

Dat kun je heel gemakkelijk uitrekenen :)

Ga naar: My T-Mobile - Mijn abonnement.

Daar zie je je abbonoment samengesteld, zoals de mijne:

Met een GO abbonoment, vervalt het volgende (met kosten):

• Stel Samen & Stel Bij (10 euro)
• Internet
• Bellen

Je ziet dat ik nu €45 per maand betaal. Omdat Stel Samen & Stel Bij, Internet en Bellen bij een GO abbonoment vervalt (Totale kosten €10 + €7.99 + €8.51 = €26,50) en word vervangen met T-Mobile GO unlimited (€35 euro) + mijn toestelbetaling van €21 kom ik nu op het gehele bedrag van 56 euro.

Ik ga dus €56 - €2.50 T-Mobile samen factuurkorting = €53.50 betalen.

Eventuele andere kosten, zoals Toestelbetaling of Deezer word niet vervangen en blijven in je totale abonnementskosten.

Jij betaald op dit moment €30,50 voor totale kosten per maand.

- Stel Samen & Stel Bij (€10)
- Internet (€20,50)

Met geen Toestelbetaling. Stel Samen & Stel Bij word vervangen door €0. je Internet van €20,50 vervalt en word vervangen met Unlimited GO van €35. Dus je vaste kosten per maand zal worden: €35

Je zult dus in totaal, €4,50 duurder uit zijn mocht je voor GO Unlimited kiezen.

Ik zie (volgens je kopiëren / plakken van je abbonoment informatie) dat je geen gebruik maakt van T-Mobile Samen voor je familie & vrienden met €2,50 factuur korting. Mocht je iets goedkoper uit willen zijn, is dat aan te raden om dat even door te lezen en aan te vragen mocht je iemand kennen die ook T-Mobile heeft.

Ik hoop je genoeg te hebben geïnformeerd hierover.
--------------------

Zoals jan kelder al zei, andere kosten zoals Toestelbetaling, Deezer, Internet Veilig, enz, zijn los van de GO abonnement.

Voor verder GO informatie, zie: [Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Groetjes,
Skyrider

Reageer