Beantwoord

Stel Samen '13 naar T-Mobile GO

• 31 januari 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ben nog in het bezit van een Stel samen '13 en wil deze tijdelijk omzetten naar een GO.
Dit omdat ik nog niet weet wat ik precies wil. Echter kan ik niet uitrekenen wat mij dit gaat kosten aangezien er geen toestelbetaling in mijn overzicht op My T-Mobile aangegeven is.

Ik weet dat ik nu net kan verlengen, wat natuurlijk een optie is, maar ik ben er nog niet uit wat ik precies wil.

Hoe kom ik achter mijn maandelijkse toestelbetaling, of heb ik gewoon pech?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 31 januari 2017, 10:01

Hoi Cassefras,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Het is op dit moment nog niet mogelijk om van Stel samen '13 om te laten zetten naar een Go abonnement. Technisch is dat niet mogelijk en daarom heeft T-Mobile besloten om alleen de Stel Samen & Stel Bij de keuze te geven om over te stappen.

Het beste is om je facturen er even bij te pakken, die kan je vinden in je My T-Mobile app en anders online op My T-Mobile. Hier kan je overigens ook zien wat je moet betalen voor je toestel, doe dat door op Mijn Abonnement (links in beeld) te klikken.

Neem de laatste 4 of 5 facturen en kijk wat je daar hebt uitgegeven aan data en belminuten. Meestel kan je dan wel zien naar welk abonnement je het beste kan oversteppen.

Mocht je nog hulp nodig hebben dan verneem ik het graag, dan help ik je wel verder (zolang ik als mede T-Mobile klant kan helpen)
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 1
Stel samen'13 kan tot op heden nog niet omgezet worden naar GO.

Als je een van je facturen opent zie je een toestelbetaling van een bepaald bedrag. Met daarna waarschijnlijk de korting. Het bedrag wat bij toestelbetaling staat is het bedrag wat je meeneemt
Hoi Cassefras,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Het is op dit moment nog niet mogelijk om van Stel samen '13 om te laten zetten naar een Go abonnement. Technisch is dat niet mogelijk en daarom heeft T-Mobile besloten om alleen de Stel Samen & Stel Bij de keuze te geven om over te stappen.

Het beste is om je facturen er even bij te pakken, die kan je vinden in je My T-Mobile app en anders online op My T-Mobile. Hier kan je overigens ook zien wat je moet betalen voor je toestel, doe dat door op Mijn Abonnement (links in beeld) te klikken.

Neem de laatste 4 of 5 facturen en kijk wat je daar hebt uitgegeven aan data en belminuten. Meestel kan je dan wel zien naar welk abonnement je het beste kan oversteppen.

Mocht je nog hulp nodig hebben dan verneem ik het graag, dan help ik je wel verder (zolang ik als mede T-Mobile klant kan helpen)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cassefras,

Ik zie dat andytuinman3 en Serviceweb je al verder op weg hebben geholpen (dankjulliewel!). Op dit moment is het inderdaad technisch niet mogelijk om dit oudere abonnement over te zetten. Op dit moment wordt er gekeken of de oudere abonnementen daadwerkelijk omgezet kunnen worden en zo ja, welke voorwaarden er verbonden worden aan deze omzetting. Zodra er meer over bekend is, krijg je hier bericht over. In het algemene topic over T-Mobile GO houden we iedereen op de hoogte van eventuele ontwikkelingen. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.

In het algemene topic kun je uiteraard aanvullende vragen stellen. We helpen je daar graag verder!