Beantwoord

Stel samen naar GO unlimited

• 18 januari 2017
  • 6 reacties
  • 358 Bekeken

Ik heb nu stel samen met onbeperkt EU bellen en sms, als ik overstap naar GO unlimited is dat dan nog steeds zo
icon

Beste antwoord door Kijkdan 18 januari 2017, 08:57

Goedemorgen vanolphen,

Ja dan heb je nog steeds onbeperkt bellen en sms. Zie het onderstaande. Staat op de site van Tmobile.

Why limit de dingen die je leuk vindt? Why limit wat je deelt, ziet, hoort, haalt? Why limit waar je gamet, streamt, luistert? Bij ons krijg je Unlimited internet, bellen, sms’en, alles. Echt!

Hoe onbeperkt wil je 't hebben op het best geteste netwerk van Nederland? Unlimited GB’s en minuten in de EU, voor € 35,- per maand.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 2
Goedemorgen vanolphen,

Ja dan heb je nog steeds onbeperkt bellen en sms. Zie het onderstaande. Staat op de site van Tmobile.

Why limit de dingen die je leuk vindt? Why limit wat je deelt, ziet, hoort, haalt? Why limit waar je gamet, streamt, luistert? Bij ons krijg je Unlimited internet, bellen, sms’en, alles. Echt!

Hoe onbeperkt wil je 't hebben op het best geteste netwerk van Nederland? Unlimited GB’s en minuten in de EU, voor € 35,- per maand.
Ik vraag dit omdat als ik inlog en dan naar overstappen naar GO unlimited ga er onder aan in beeld komt, dat EU voordeelbundel bellen komt te vervallen sorry voor het ongemak, ik snap wel dat DIE bundel natuurlijk vervalt als ik overstap, maar dat ik niet zometeen met een dikke rekening kom te zitten
Reputatie 2
Moment dat je Go unlimited ingaat dan zou je geen hoge rekeningen krijgen.
Lees ook de voorwaarden eens goed door dat maakt een hoop duidelijk.
Vraagje ik heb het go unlimited aangevraagt wat is een beetje de tijd voordat ik er bericht van krijg of word het gewoon overgezet ?
Reputatie 2
Beste Mark v Geene,

Een paar dagen tot iets langer wat ik lees. Het beste kun je de vraag en andere vragen over Go unlimited hier stellen: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Fijn om te zien dat jullie elkaar hier ook helpen. 🙂

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. Er is namelijk al een lopend topic over deze onderwerpen. In dit topic kun je antwoorden vinden op de veelgestelde vragen en ook reacties plaatsen.

@Mark, Het kan een week duren voor je daadwerkelijk omgezet bent. Uiteraard ontvang je bericht van ons wanneer het zo ver is!