Beantwoord

Stel samen & stel bij naar GO

• 8 februari 2017
  • 2 reacties
  • 1123 Bekeken

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen naar go is dit nu mogelijk of kan dit niet? Ik hoor graag

Jullie kunnen als goed is mijn gegevens checken
icon

Beste antwoord door Serviceweb 8 februari 2017, 10:18

Hoi SjoerdFR,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Als je van een Stel Samen en Stel Bij abonnement vandaan komt dan kan je overstappen naar een Go abonnement. Ga er vanuit dat je dan wel het Go Unlimited abonnement bedoelt. Daar krijg je nu 15,- euro korting op als vaste klant (normaal kost deze 50,- euro en nu 35,-).

Dit kan je zelf doen door in te loggen via My T-Mobile. Of direct via deze migratie link: https://www.t-mobile.nl/my/migratie

Mocht je er niet uit komen dan hoor ik het graag. En nog een kleine tip, al je huidige kortingen komen wel te vervallen!! Dus reken even uit of je wel voordeliger uit bent met een nieuw abonnement.

Veel plezier alvast met je nieuwe abonnement.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Sjoerd dat hangt een klein beetje van je abonnement wat je nu heb af.
Ook is van belang hoe lang het nog loopt en of je al kan verlengen bijvoorbeeld.

Als je Stel samen en Stel bij heb moet een overstap gewoon kunnen hou er rekening mee dat als je nu veel korting heb doordat je verlengt heb tijdens de madness maand bijvoorbeeld je met de Go duurder uit zou kunnen zijn.
Ook is de 35 euro van de Unlimited zonder toestel bundel dus heb je een toestel bij je abo komen die kosten er ook bij.
Hoi SjoerdFR,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Als je van een Stel Samen en Stel Bij abonnement vandaan komt dan kan je overstappen naar een Go abonnement. Ga er vanuit dat je dan wel het Go Unlimited abonnement bedoelt. Daar krijg je nu 15,- euro korting op als vaste klant (normaal kost deze 50,- euro en nu 35,-).

Dit kan je zelf doen door in te loggen via My T-Mobile. Of direct via deze migratie link: https://www.t-mobile.nl/my/migratie

Mocht je er niet uit komen dan hoor ik het graag. En nog een kleine tip, al je huidige kortingen komen wel te vervallen!! Dus reken even uit of je wel voordeliger uit bent met een nieuw abonnement.

Veel plezier alvast met je nieuwe abonnement.

Reageer