Beantwoord

Stel Samen & Stel Bij vervangen door Go Sim Only

Ik heb voor mijn (5 kinderen, ja ja eigen schuld:S ) een Stel Samen & Stel Bij abonnement, zonder data maar wel met bellen. Zij kunnen dan wel Whatsappen en ik kan de Iphone's traceren. Nu lijkt het erop dat "Altijd online met 64 Kbps/64Kbps" alleen nog verkrijgbaar is als Go Sim Only met minimaal 1GB data en onbeperkt bellen in NL, echter mijn kinderen bellen nauwelijks maar moeten wel altijd kunnen bellen indien nodig.

Weet iemand of dit juist is dat Altijd online nu valt onder Go Sim Only of Go abonnement?

Bedankt en groet,
Peter
icon

Beste antwoord door Skyrider 13 februari 2017, 20:58

Goedenavond Peter.

Altijd Online (64 Kbps) valt onder Go en Go Sim Only abonnementen. Dus ongeacht welke je mocht kiezen van de twee, uw kinderen hebben dus altijd internet 🙂.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Peter.

Altijd Online (64 Kbps) valt onder Go en Go Sim Only abonnementen. Dus ongeacht welke je mocht kiezen van de twee, uw kinderen hebben dus altijd internet 🙂.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Wat leuk zo'n Magenta familie! 😃 Ze treffen het met zo'n lieve vader en moeder die een abonnement geven!

Ik zie dat Skyrider al antwoord heeft gegeven op jouw vraag over altijd online zijn. Wel is het inderdaad zo dat je met T-Mobile GO minimaal 1GB bij het abonnement moet kiezen. Bij Stel Samen & Stel Bij had je ook de optie om jouw bundel uit te zetten. Wel kunnen ze met dit T-Mobile GO abonnement altijd bellen, je hebt onbeperkt belminuten in NL erbij zitten.

Je zou er ook nog voor kunnen kiezen om een Basis Sim Only abonnement te nemen. Daarbij kun je ook kiezen voor een bepaald aantal belminuten en niet onbeperkt bellen. Verder heb je keuze uit verschillende internetbundel. Houd er wel rekening mee dat je bij de Basis Sim niet de optie van altijd online hebt. Als je MB's op zijn bij de Basis Sim, dan stopt het internet. Je kunt dan altijd een MB-aanvuller aanschaffen om weer online te zijn.

Denk er even rustig over na! Als je het fijn vindt, kan ik je ook laten bellen door mijn collega, zodat je samen kunt kijken naar een passend abonnement! Als je dat fijn vindt, laat dan even weten op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent. En uiteraard als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Dag Thalina, (en Skyrider) bedankt voor jullie antwoorden.
ik was er al een beetje bang voor, keuze 0GB data is niet meer mogelijk onder GO.

Basis Sim Only idd een optie waar in naar gekeken heb, nadeel is op=op en dan geen internet en ik heb er één bij die kans heeft gezien om in de vakantie in 4 uur tijd de bijgekochte 2GB er doorheen te jagen. Altijd on-line met 64 Kbps was perfect voor Whatsapp en GPS locatie.

Ook zijn de tarieven/voorwaarden buiten NL minder dan bij GO en soms denk je iets te besparen wat ze dan in de vakantie (buiten NL) in 2 weken tijd te niet doen.

Is het mogelijk om een Basis Sim only binnen de looptijd van het 1 jaar contract om te zetten naar een T-Mobile GO?

Ik denk er nog even over na die van mijn vrouw verloopt vandaag/morgen de rest in de loop van het jaar.

Gr. Peter
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter,

Klopt helemaal! Ik kan mij goed voorstellen dat de bundel met onbeperkt internet op lage snelheid heel fijn is. Ik kan namelijk zelf ook niet meer zonder! 😉

Overstappen naar T-Mobile Go is inderdaad mogelijk. Op deze pagina kun je de voorwaarden doorlezen. Wanneer je een nummer over wilt zetten geef ons dan even een seintje hier, dan helpen we je daar natuurlijk graag verder mee.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Groetjes aan de fam!
Via Miky kan je nog wel een interessant T-mobile abonnement afsluiten met onbeperkt 64 Kbps internet:

Vanaf 6,50 per maand… en dan gaat er ook nog 2,50 euro vanaf via T-mobile 'samen', dus effectief vanaf slechts 4 euro! (100 MB snel internet en daarna onbeperkt traag internet + 90 min bellen + 50 sms)

Ideaal voor de kids of oma zonder grote belbundel want bellen onderling is ook gratis.

http://www.miky.nl/gsm/sim-only/tmobile?status=nieuw&looptijd=24&data=DAT44&call=MIN44&sms=SMM05
Reputatie 4
@Jeroen Hermans
Cool, bedankt voor de link.
Reputatie 5
Badge +9
Hier ga ik toch even op inspringen met de huidige voorwaarden van T-Mobile.

Hierin staat heel duidelijk dat deze stopt na je bundel, en niet op 64kbps door gaat. Neem dit risico dus niet als je internet nodig hebt, je kan dit abonnement immers niet aanpassen!

Miky verschaft dus foutieve informatie op die pagina!
Maar zijn dit de voorwaarden van het T-mobile abonnement afgesloten via Miky?

De bundels wijken ook af in grootte dus ik denk dat jij je vergist.

Volgens bieden ze een aangepaste versie waarbij wel nationaal 64 kbps internet wordt geboden nadat bundel op is.

Zoiets staat zelfs expliciet op de website van Miky.

Vraag de voorwaarden op via Miky voor de zekerheid.
Als Miky iets aanbied wat niet bestaat bij T-Mobile, zou ik serieus het zwart op wit van Miky willen zien. Over het algemeen kunnen resellers niet iets aanbieden wat bij 'de bron' niet bestaat.

Miky hebben 'we' op het forum al vaker zien langskomen met ronduit fouten. Als Miky dus nu gewoon iets belooft wat niet kan, maar je wel gewoon de T-Mobile voorwaarden krijgt... ERG oppassen dus.
Volgens mij is Miky gewoon een budget verkoopkanaal en dochterbedrijf van T-mobile zelf, dus ze kunnen best verschillend aanbod hebben.

Ik ken mensen in mijn directe omgeving die het abonnement hebben afgesloten voor hun kinderen voor Whatsapp, Facebook message en iMessage en ze kunnen na overschrijden bundel onbeperkt en gratis blijven internetten, tegen lage snelheid.
In dat geval, doe ons aub een pleziertje en vraag of ze de voorwaarden met ons kunnen delen 😉 Wij kunnen die variant niet bevestigen en als het wel echt bestaat dan is het inderdaad een mooie optie!
Reputatie 4
Ik heb al een mail gestuurd naar Miky met de verzoek bovenstaande te bevestiging. Met wat geluk weet ik dinsdag meer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Wat Jeroen zegt klopt inderdaad. Via Miky bieden wij een ander soort Basis sim abonnement aan en hierbij wordt de internetsnelheid wel teruggebracht. Dit zie je ook in de voorwaarden van het prijsplan. Bekijk deze pagina voor meer informatie. 🙂
Reputatie 4
Cool, Bedankt Hajar.
Reputatie 4
Ik heb een reactie van Miky ontvangen en die verwezen me naar de volgende pdf.

Dit zijn de "T-Mobile Actiepakketten / T-Mobile Basis" voorwaarden.
Hajar had de "Basis sim Only" voorwaarden.
Beide verkocht na 16-01-2017
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Thanks voor de terugkoppeling. Excuses voor het delen van de verkeerde prijsplan. 😳

Reageer