Beantwoord

T-Mobile Extra puntensaldo wordt niet niet aangevuld

• 17 juli 2019
  • 3 reacties
  • 803 Bekeken

Beste Community,

Zojuist nieuw abonnement T-Mobile afgesloten per 15 augustus 2019. Ik wil mijn T-Mobile Extra punten van mijn lopende abonnement verzilveren. Zie dat mijn puntensaldo gedurende 4 maanden niet is aangevuld. Het gaat op januari 2019, april 2019, mei 2019 en juni 2019.
Zou Klantenservice dit willen nakijken en corrigeren? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 juli 2019, 15:38

Hoi Willy,

Goed dat je het aankaart!

Ik heb dit direct doorgezet naar de juiste afdelingen, zodat mijn collega's daar het zo snel mogelijk voor jou kunnen toevoegen. Komt dus helemaal in orde!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Willy,

Goed dat je het aankaart!

Ik heb dit direct doorgezet naar de juiste afdelingen, zodat mijn collega's daar het zo snel mogelijk voor jou kunnen toevoegen. Komt dus helemaal in orde!
Dag Jaimy,

Bebedankt voor je snelle reactie
Ik zie helaas dat de achterstalige punten nog niet zijn bijgeschreven. Klopt dat, of

moet het misschien even opnieuw onder de aandacht van je collega's worden gebracht? Anders wacht ok het nog even af.
Het is natuurlijk vakantietijd

Bedankt voor je moeite!

Mvg Willy
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Willy,

Ik vermoed inderdaad dat het druk is bij mijn collega's! Ik heb even gekeken en zie dat toevallig een uur geleden de case status is veranderd naar "in progress", wat betekent dat mijn collega's ermee bezig zijn. Mocht het nou deze week toch nog niet goedgekomen zijn, dan mag je gerust nog even gilletje geven hoor!

Geniet van de mooie dag!

Reageer