Beantwoord

T-Mobile Go 7GB jaarcontract, kan ik deze upgraden naar Go unlimited in verband met nieuwe Thuis voordeel?

• 30 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 806 Bekeken

• is een Top Poster
  • 11 reacties

Goedemorgen,

Ik heb onlangs een T-Mobile Go 7GB sim-only 1-jarig abonnement afgesloten, welke pas 10 januari 2020 zal ingaan wegens nummerbehoud. Daarnaast heb ik reeds geruime tijd een T-Mobile Thuis abonnement, met (afgezien van afgelopen dagen) een voor internet zeer goede ervaring en voor TV goed genoeg in verhouding tot de abonnementskosten, dus ik denk erover om dit wel enige tijd aan te houden.

Nu lees ik gisteren jullie vrij interessante nieuwe T-Mobile Thuisvoordeel; bij afname van een Go-unlimited abonnement kost het internet deel nog maar 25 Euro ipv (in mijn geval) 40 Euro, waardoor het zelfs goedkoper is om unlimited te nemen ipv 7 GB (9 euro duurder en 15 euro extra korting).

Mijn vraag: is het voor mij eenvoudig mogelijk om het Go 7GB abonnement direct te upgraden naar een Go unlimited, of kan dit pas na 1 jaar omdat ik een contract van 1 jaar heb afgesloten?

icon

Beste antwoord door Folkert 30 oktober 2019, 09:02

Beste @yurgr 

Het mooie van T-Mobile Go is dat gedurende de hele looptijd maandelijks je bundel kunt wijzigen! Naar boven en beneden en zelfs onder het instapniveau. Na activering kun je dus upgraden naar Unlimited.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Beste @yurgr 

Het mooie van T-Mobile Go is dat gedurende de hele looptijd maandelijks je bundel kunt wijzigen! Naar boven en beneden en zelfs onder het instapniveau. Na activering kun je dus upgraden naar Unlimited.

Groet, Folkert

Reageer