Beantwoord

T-Mobile GO abonnement met toestel

• 14 januari 2017
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Beste T-Mobile,

Jullie komen maandag met de nieuwe EU abonnementen, maar komen die ook beschikbaar in combinatie met een nieuw toestel?
icon

Beste antwoord door Thalina 16 januari 2017, 09:52

Hoi Haakie,

Welkom op het forum! :)

Leuk dat je interesse hebt in ons nieuwe T-Mobile GO abonnement! Zoals Jan Kelder al aangaf is dit abonnement ook beschikbaar in combinatie met een toestel. Op deze pagina vind je alle toestel met dit abonnement, heb je al een toestel op het oog? Ik zie dat jouw verlenging met een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement net is ingegaan, maar met onze Toestelflexibiliteit kun je direct verlengen met een toestel 🙂

In dit algemene topic vind je verder alle informatie over ons nieuwe T-Mobile GO abonnement. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je deze stellen in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik weet het haast wel zeker dat die er komt !
Lees alleen maar over een Sim-only abonnement op de site...:?
Reputatie 5
Badge +14
Maandag komt alles op de site en denk ook wel met telefoons
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Haakie,

Welkom op het forum! :)

Leuk dat je interesse hebt in ons nieuwe T-Mobile GO abonnement! Zoals Jan Kelder al aangaf is dit abonnement ook beschikbaar in combinatie met een toestel. Op deze pagina vind je alle toestel met dit abonnement, heb je al een toestel op het oog? Ik zie dat jouw verlenging met een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement net is ingegaan, maar met onze Toestelflexibiliteit kun je direct verlengen met een toestel 🙂

In dit algemene topic vind je verder alle informatie over ons nieuwe T-Mobile GO abonnement. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je deze stellen in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!