Beantwoord

T-Mobile GO en oude abonnement in My T-Mobile

• 19 januari 2017
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Ik ben overgestapt op unlimited Go abonnement, maar bij mijn abonnement staat mijn oude abonnement er ook nog op en kan deze ook niet verwijderen. Het lijkt nu alsof ik 2 abonnementen heb: mijn oude abonnement en nieuwe go abonnement. De maandelijkse kosten worden dan ook bijelkaar geteld en komen nu uit op €49,50. Wordt dit nog aangepast? En wanneer? Moet ik dan de eerste maand €49,50 betalen? Dit is dan toch geen overstap maar gewoon een abonnement erbij! Is dubbelop!
icon

Beste antwoord door Thalina 19 januari 2017, 15:33

Hoi Sumsumey,

Wat leuk dat je bent overgestapt naar T-Mobile GO! 🙂 Hoe bevalt het tot nu toe? My T-Mobile kan inderdaad even in de war zijn, maar ik zie dat het inmiddels allemaal goed staat. Dus geen zorgen! Klopt zo alles wat er staat op My T-Mobile bij Mijn abonnement?

Veel plezier met je nieuwe abonnement! Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je deze in het algemene topic over T-Mobile GO stellen. We helpen je daar graag verder!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi Sumsumey,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Op dit moment is het heel erg druk met het omzetten van bestaande klanten van oud naar nieuw abonnement. Het kan gebeuren dat je dingen dubbel ziet op dit moment of dat er een heel ander abonnement staat. Dit heeft te maken met de enorme drukte die ze hebben om alles te verwerken. Heb gelezen op de forum dat je daar niet echt druk om hoeft te maken.

Een medewerker van T-Mobile zal dit bericht ook oppikken en je daar verder mee helpen. Maar het zal zeker goed komen, even geduld. Mocht je in de tijd nog vragen hebben, stel ze gerust.

Fijne dag!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sumsumey,

Wat leuk dat je bent overgestapt naar T-Mobile GO! 🙂 Hoe bevalt het tot nu toe? My T-Mobile kan inderdaad even in de war zijn, maar ik zie dat het inmiddels allemaal goed staat. Dus geen zorgen! Klopt zo alles wat er staat op My T-Mobile bij Mijn abonnement?

Veel plezier met je nieuwe abonnement! Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je deze in het algemene topic over T-Mobile GO stellen. We helpen je daar graag verder!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.