Beantwoord

T-Mobile GO internet in Zwitserland

• 30 januari 2017
  • 2 reacties
  • 909 Bekeken

Op 26/1 is mijn abo met internet EU gewijzigd in GO. 28/1 in Dtsland werkte internet; sinds 29/1 in CH geen internet meer! In de app staat bij overzicht: "je hebt geen MB's om te internetten". In de app staat bij tegoed nog 977 MB. Ik MOET op internet voor mijn werk! T-mobile LOS DIT MET SPOED OP
icon

Beste antwoord door Serviceweb 30 januari 2017, 11:17

Hoi Tonkeijzer,

Welkom op de forum van T-Mobile
Wat goed dat je internet Go Unlimeted EU werkte in Duitsland, tenminste ik ga er maar vanuit dat je een nieuw Go Unlimited abonnement hebt genomen. op 29 januari kreeg je problemen in CH, ik neem aan dat dit Zwitserland is. Op dit moment kan ik daar vrij kort over zijn:

Deze 3 landen vallen niet in de EU. Noorwegen en IJsland hanteren wél de EU-tarieven. Daarom kun je hier gewoon sms’en, bellen en internetten met jouw Go-abonnement. Zwitserland heeft eigen, duurdere tarieven. We willen andere kosten lager houden. Daarom nemen we Zwitserland niet mee in onze EU-zone en betaal je daar het Zone 1-tarief.

Wil je dus in Zwitserland gebruik maken van internet, dan zou je een bundel moeten aanschaffen.

Tijdelijk internet in het buitenland informatie is te vinden via deze pagina: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/travel-en-surf

Hopende dat ik je hiermee voldoende informatie heb verstrekt en dat het alsnog lukt om in Zwitserland een Trafel&Surf aan te schaffen en dit kan je doen via je My T-Mobile app op je telefoon.

Nog even over: In de app staat bij tegoed nog 977 MB
Dit kan komen omdat je nog niet volledige bent overgestapt of het systeem werkt wat trager en daarom klopt de info op je My T-Mobile niet. Dit komt wel vaker voor, zoals Skyrider al schreef. Maar in Zwitserland kan je geen gebruik maken van je Go Unlimited EU.

Fijne tijd nog in het buitenland
Groet, Serviceweb
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey tonkeijzer

Ik ga er van uit dat je naar GO Unlimited bent gegaan? Het is mogelijk dat je migratie nog niet volledig is afgehandeld, en dat je nog niet helemaal bent overgezet.

Indien je dit het snelst opgelost wilt hebben, kun je het beste contact opnemen met T-Mobile. Ze kunnen je dan direct overzetten naar GO Unlimited.

Een week na mijn aanvraag werd ik overgezet naar GO 1GB (GO BASIC) omdat ik eerst in een GO abbonoment moest zitten voordat ik over gezet kon worden naar Unlimited. Na telefonisch contact was ik direct overgezet naar Unlimited zonder moeite.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi Tonkeijzer,

Welkom op de forum van T-Mobile
Wat goed dat je internet Go Unlimeted EU werkte in Duitsland, tenminste ik ga er maar vanuit dat je een nieuw Go Unlimited abonnement hebt genomen. op 29 januari kreeg je problemen in CH, ik neem aan dat dit Zwitserland is. Op dit moment kan ik daar vrij kort over zijn:

Deze 3 landen vallen niet in de EU. Noorwegen en IJsland hanteren wél de EU-tarieven. Daarom kun je hier gewoon sms’en, bellen en internetten met jouw Go-abonnement. Zwitserland heeft eigen, duurdere tarieven. We willen andere kosten lager houden. Daarom nemen we Zwitserland niet mee in onze EU-zone en betaal je daar het Zone 1-tarief.

Wil je dus in Zwitserland gebruik maken van internet, dan zou je een bundel moeten aanschaffen.

Tijdelijk internet in het buitenland informatie is te vinden via deze pagina: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/travel-en-surf

Hopende dat ik je hiermee voldoende informatie heb verstrekt en dat het alsnog lukt om in Zwitserland een Trafel&Surf aan te schaffen en dit kan je doen via je My T-Mobile app op je telefoon.

Nog even over: In de app staat bij tegoed nog 977 MB
Dit kan komen omdat je nog niet volledige bent overgestapt of het systeem werkt wat trager en daarom klopt de info op je My T-Mobile niet. Dit komt wel vaker voor, zoals Skyrider al schreef. Maar in Zwitserland kan je geen gebruik maken van je Go Unlimited EU.

Fijne tijd nog in het buitenland
Groet, Serviceweb

Reageer