Beantwoord

T-Mobile GO Next internet buitenland

• 17 januari 2017
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

Reputatie 2
Ik had al een vraag gesteld, krijg een soort van antwoord, en me vraag word gesloten.
Maar ik begrijp het nog steeds niet.
Hoe zit het met internet in het buitenland en go van €24 per maand? En niet die duurste van €35!!
Kan ik het hele jaar uit me abbo in het buitenland internetter? Dus kan ik elke maand 5 gig in Nederland EN in het buitenland gebruiken? Of zitten er beperkingen aan in het buitenland?
icon

Beste antwoord door Thalina 17 januari 2017, 16:01

Hoi Truckertje,

Zoals aangegeven in het andere topic willen we alle vragen die gaan over T-Mobile GO overzichtelijk bij elkaar houden. Daarom heb ik je ook doorverwezen naar het algemene topic en jouw topic gesloten. Het is niet de bedoeling dat je dan weer een apart topic opent hierover. Ik wil je daarom ook hierbij een waarschuwing geven. Ook dit topic gaat weer op slot en je kunt aanvullende vragen in het algemene topic stellen.

Overigens zie ik dat Serviceweb en Jan Kelder je al op weg hebben geholpen met het antwoord op jouw vraag. De 60 dagen gelden alleen voor T-Mobile Go Unlimited en dus niet voor T-Mobile GO Next waar jij naar verwijst. Je ontvangt bij T-Mobile GO Next 5GB per maand die je kunt gebruiken in Nederland en de EU. Als deze MB's op zijn wordt je in Nederland teruggezet naar een lagere snelheid van 64 kbps. Je kunt dan een MB-aanvuller kopen als je weer met hoge snelheid online wilt zijn.

Mocht je hierover nog andere vragen hebben, dan kun je deze stellen in het algemene topic. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hi Truckertje,

Internet: je kunt je GB’s gebruiken in NL én EU
Bellen: onbeperkt in NL en 120 minuten in EU

Je kan dus elke maand je 5GB gebruiken in Nederland en in het buitenland (EU). Er zitten geen beperkingen aan het internetten in het buitenland.
Reputatie 5
Badge +14
ja dat klopt je kan elke maand 5gb gebruiken in de EU , als deze op is kan je met een lagere snelheid verder alleen in nederland volgens mij , of je koopt data bij en dan is je snelheid weer terug
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Truckertje,

Zoals aangegeven in het andere topic willen we alle vragen die gaan over T-Mobile GO overzichtelijk bij elkaar houden. Daarom heb ik je ook doorverwezen naar het algemene topic en jouw topic gesloten. Het is niet de bedoeling dat je dan weer een apart topic opent hierover. Ik wil je daarom ook hierbij een waarschuwing geven. Ook dit topic gaat weer op slot en je kunt aanvullende vragen in het algemene topic stellen.

Overigens zie ik dat Serviceweb en Jan Kelder je al op weg hebben geholpen met het antwoord op jouw vraag. De 60 dagen gelden alleen voor T-Mobile Go Unlimited en dus niet voor T-Mobile GO Next waar jij naar verwijst. Je ontvangt bij T-Mobile GO Next 5GB per maand die je kunt gebruiken in Nederland en de EU. Als deze MB's op zijn wordt je in Nederland teruggezet naar een lagere snelheid van 64 kbps. Je kunt dan een MB-aanvuller kopen als je weer met hoge snelheid online wilt zijn.

Mocht je hierover nog andere vragen hebben, dan kun je deze stellen in het algemene topic. Dit topic gaat op slot.