Beantwoord

T-Mobile Go toch niet voor iedereen.

• 17 januari 2017
  • 5 reacties
  • 481 Bekeken

Beste,

Ik zie tot mijn grote vreugde dat er nu een T-mobile go is, waarin je eindelijk in het buitenland gebruik kan maken voor je bundel. Onder druk van de overheid is dit dan ingevoerd. Geweldig. Heb je al een abonnement? Geen probleem we zetten het om, tegen een betaling. Echter de betaling die ik moet doen is eerst me toestel afkopen a 460€, en daarna mag ik 3 euro per maand meer gaan betalen. Wat merkwaardig is want dat is dan wel de duurste sim only ooit. Ik betaal nu maandelijks me telefoon af. Maar eigelijk betaal ik gewoon 460€ boete als ik wil overstappen naar T-mobile go, en dan ben je meer dan 10 jaar klant. Grandioos. Hoe kan het dat je en moet meer gaat betalen voor je abonnement, en je toestel moet afkopen?
icon

Beste antwoord door rlsikosek12 17 januari 2017, 20:13

Is het gedeelte wat je moet afkopen voor je toestel niet gewoon alle resterende maanden aan toestelafbetaling bij elkaar (+ wellicht een kleine meerprijs)? Dat dit de duurste SIM-only ooit is, en dat je meer moet gaan betalen per maand, is niet zo raar. Je krijgt toch immers ook veel meer?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 3
Is het gedeelte wat je moet afkopen voor je toestel niet gewoon alle resterende maanden aan toestelafbetaling bij elkaar (+ wellicht een kleine meerprijs)? Dat dit de duurste SIM-only ooit is, en dat je meer moet gaan betalen per maand, is niet zo raar. Je krijgt toch immers ook veel meer?
Ik heb net in november een nieuw abonnement afgesloten alles onbeperkt + 20GB per maand en nu nog geen twee maanden erna komt t-mobile met de Go abonnement ... ik wil ook wel overstappen en betaal nu 38€ als jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn abonnement om te zetten bedrag wat ik nu betaal mag gehandhaafd blijven... heb geen toestel !!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lawrence,

Wist je dat je jouw overstap helemaal zelf kan regelen via My T-Mobile? Als je voor Go Unlimited gaat dan betaal je maar €35 inclusief korting. Bekijk deze pagina voor meer informatie!

Geef maar een gil als je nog vragen hebt! 🙂
Ik heb gisteren via de chat met Ellen gesproken, er werd niets verteld over afkopen of zo, ik kan overstappen zonder extra kosten. Ik kon naar Go next overstappen, de kosten zijn 24 euro plus toestel kosten van 12 euro zoals destijds ook is afgesproken bij het aangaan van het huidige abonnement. Dus vind vreemd dat bij yogh wel een afbetaling word gevraagd, gelukkig heb ik een copy van het gesprek met Ellen. Niet dat ze dadelijk gaan zeggen van dat ik het wist.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robert,

Ik heb het gesprek met Ellen even teruggelezen. Op dit moment maak jij gebruik van een Stel Samen abonnement en dus kun je nog niet overstappen naar het Go abonnement. Wanneer jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement ingaat op 02-07-2017 dan kun je zelf via My T-Mobile kijken of het gunstig voor jou is om over te stappen naar Go Next. Ik zie dat daar je voorkeur naar uit gaat. Op dit moment is de actieprijs voor Go Next €24, maar het kan goed zijn dat het over een half jaar iets meer of minder is. Onze acties kunnen namelijk verschillen en daarom wil ik je adviseren om tegen die tijd op My T-Mobile te checken wat een gunstige deal is voor jou. Mocht je dan alsnog willen overstappen dan kun dat zelf regelen via My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Er loopt al een algemene topic over T-Mobile Go en dus ga ik dit topic sluiten. Als je vragen hebt dan kun je ze in het algemene topic stellen.