Beantwoord

T-Mobile Go Unlimited 17.1 klant

Beste T-Mobile

Ik heb op dit moment het Go Unlimited 17.1 met 60 dagen unlimited internet in EU.
Over 3 maanden is het einde van mijn 24 maanden contract.

Is het mogelijk om deze contract te behouden voor 35 euro? Dus met korting en met extra 5 euro samenkorting? Met andere woorden, dezelfde prijs als ik nu betaal.
Als het niet meer kan, gaan wij (twee personen) flink op achteruit.

Mijn vrouw en ik hebben samen 10 euro samenkorting en dat wordt dan wel erg veel extra kosten.
Ook als de extra 15 euro korting vervalt, is het ook weer 15 euro duurder.

Ik hoor het graag van u.
Mvg,
GT
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2019, 16:18

Hoi GT,

Goed dat je hier navraag over doet, zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

Ik zal gelijk met de deur in huis vallen: Het abonnement wat je nu hebt bieden we niet meer aan en de korting van jouw abonnement zal na 18 mei 2019 vervallen. Het is dus niet mogelijk om het huidige abonnement met dezelfde voorwaarden én korting te behouden. Je zal hierin dus de keuze moeten maken voor nieuwe voordelen of voor het behoud van het huidige abonnement met bijbehorende voorwaarden. Als je ervoor kiest om het abonnement door te laten lopen, dan ben je hier maandelijks €45,55 voor kwijt, in plaats van €30,38. Je behoudt dan ook T-Mobile Samen.

Bij de nieuwe prijsplannen krijg je aangepaste voorwaarden, maar kunnen jij en jouw vrouw wel in aanmerking komen voor T-Mobile Klantvoordeel. Hierbij kunnen jullie samen voordelen opstrijken. Als jullie allebei Go Unlimited hebben, dan gaat dit om €6,50 per aansluiting per maand. Dan ben je dus qua korting voordeliger uit dan met T-Mobile Samen! Als je daarnaast ook nog zou combineren met T-Mobile Thuis, dan krijg je daar ook nog voordelen bij.

Mocht je hier nog vragen over hebben voor ons, laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi GT,

Goed dat je hier navraag over doet, zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

Ik zal gelijk met de deur in huis vallen: Het abonnement wat je nu hebt bieden we niet meer aan en de korting van jouw abonnement zal na 18 mei 2019 vervallen. Het is dus niet mogelijk om het huidige abonnement met dezelfde voorwaarden én korting te behouden. Je zal hierin dus de keuze moeten maken voor nieuwe voordelen of voor het behoud van het huidige abonnement met bijbehorende voorwaarden. Als je ervoor kiest om het abonnement door te laten lopen, dan ben je hier maandelijks €45,55 voor kwijt, in plaats van €30,38. Je behoudt dan ook T-Mobile Samen.

Bij de nieuwe prijsplannen krijg je aangepaste voorwaarden, maar kunnen jij en jouw vrouw wel in aanmerking komen voor T-Mobile Klantvoordeel. Hierbij kunnen jullie samen voordelen opstrijken. Als jullie allebei Go Unlimited hebben, dan gaat dit om €6,50 per aansluiting per maand. Dan ben je dus qua korting voordeliger uit dan met T-Mobile Samen! Als je daarnaast ook nog zou combineren met T-Mobile Thuis, dan krijg je daar ook nog voordelen bij.

Mocht je hier nog vragen over hebben voor ons, laat het dan gerust weten!
Beste David,

Bedankt voor je antwoord.
Helaas vind ik 45,55 echt te veel worden voor een abonnement :)

Tevens is een nieuwe unlimited abbo ook weer duurder. Ook dat mijn vrouw geen unlimited nodig heeft, kom ik dan nog duurder uit wat ik nu heb.

Bedoel je met T-Mobile thuis, de unlimited 4G voor thuis met 4G router? Zou een optie kunnen zijn, echter per maand 100GB eenmalig en dan 5GB per dag is wel wat aan de lage kant, dat je dan elke keer moet opwaarderen als je meer dan 5GB per dag nodig hebt. Wanneer de 100GB op is en je zit op 5GB per dag (met xtra aanvullingen uiteraard), kan ik al 's morgens vroeg de extra 2GB aanvragen zodat je al met 7GB op de dag begint? Zou beter zijn, ook voor de kids 🙂. Mijn verbruik ligt door de weeks tussen 3Gb en 7GB en weekends rond 5GB - 9GB.

Alvast bedankt.
Mvg,
GT
Reputatie 7
Badge +20
Hi GT,

Je kan anders ook contact opnemen met onze sales-afdeling. Zij kunnen je meer uitleg geven over ons aanbod en samen kijken naar wat bij jou zou passen. Je kan ze gratis bereiken op dit nummer 0800-8104 .

Hopelijk kom je zo verder! Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer