Beantwoord

T-Mobile GO Unlimited aangepast naar 10GB

Toon eerste reactie

29 reacties

@arjohan je kunt toch gewoon je abbo zo laten? Dan loopt ie toch gewoon door?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mrturner,

Waaruit maak je op dat je met meer dan 5 GB een misbruiker bent? Dit topic gaat over het verbruik in het buitenland en de bijbehorende 60 dagen. Daar zijn aanpassingen in gemaakt, maar niet over de 5 GB dagbundel en de aanvullers daarna. Geen zorgen dus, zolang je niet continu een bizar hoog dataverbruik toont, is er niets aan de hand!
Ik snap dit niet. Sinds “Ben” ben ik al bij T-mobile en mijn vrouw en kinderen ook allemaal. Bij de verlenging van mijn abonnement kon ik NIET anders dan overgaan op max. 10GB. Voor mij is het een principekwestie. Ik had als een van de eersten een onbeperkt abonnement en dat zou zo blijven is mij toen gezegd.. Als ik bovenstaande lees ben ik bij het verlengen dus verkeerd ingelicht...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi FreddyFender,

Tof om te lezen dat jullie gezin zo T-Mobile minded is!

Ik snap dat je even een wenkbrauw optrekt als je hierover niet goed geïnformeerd bent. In Nederland is het gebruik van data natuurlijk nog steeds onbeperkt. In de EU is dat veranderd van een 60 dagen limiet naar een 10 GB limiet. Hier is voor gekozen, omdat het 60 dagen limiet teveel misbruik in de hand werkte. Voor de meeste klanten blijkt 10 GB echter ruim zat te zijn, ik hoop dat dit voor jou ook het geval is!

Ik hoor het graag als je er meer vragen over hebt. Ik zal mijn best doen alles zo helder mogelijk uit te leggen. 🙂

Reageer