Beantwoord

T-Mobile Go Unlimited en EU

• is een Master Poster
  • 14 reacties
Goede avond,voor ons werk als binnenvaart ondernemer zijn we 2/3 van het jaar in het buitenland,voornamelijk Duitsland België en Frankrijk.
Met het nieuwe unlimeted Go wordt gesproken over 60 dagen dat dit dan geldig is,dit is dan alleen als je meer als 5GB zeker of hoe moet ik dat zien.
Kunnen jullie dit toelichten?
icon

Beste antwoord door Pilovali 11 januari 2017, 20:24

Dit staat op de T-Mobile homepage:
"Al je data uit je Unlimited EU abonnement is ook in de EU geldig, tot 60 dagen per jaar. We willen hier misbruik mee voorkomen. Voor de meeste klanten is 60 dagen internetten in de EU ruim genoeg: wel 2 maanden Ibiza of 8 keer op wintersport. Ga jij nóg vaker op vakantie of ben je voor een langere periode in het buitenland, dan kun je de rest van het jaar 10 GB per maand gebruiken in de EU. Je hoeft dus niet op een MB’tje meer of minder te letten."

Dus 60 dagen per jaar is het echt onbeperkt, na 60 dagen kun je maximaal 10 GB per maand gebruiken.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Goffe,

Pilovali heeft het inderdaad bij het juiste eind. De 60 dagen onbeperkt zijn gekozen om misbruik tegen te gaan. Daarna heb je nog 10 GB per maand om in de EU te gebruiken. Deze informatie klopt dus helemaal! :)

@Sandor75

Deze zullen aparte tarieven krijgen en op 16 januari wordt hier meer over bekend. Via onderstaande link blijf je volledig op de hoogte!

Aangezien we al een algemeen topic over T-Mobile Go hebben gaat dit topic op slot. Ik verwijs jullie dan ook naar dat topic voor meer informatie en verdere vragen, want dit topic gaat op slot.
Zwitserland valt niet meer onder de EU bundel terwijl dit nu wel zo is. Wat gaat er dan voor Zwitserland gelden aan bundel en kosten bellen?
Blijf er bij dat de woordkeuze raar is, maar met gem 2 tot 3 GB gebruik per maand is het een hele vooruitgang als je 10GB tot beschikking hebt binnen de Eu.
Bedankt voor de info
Reputatie 6
Badge +17
Dit staat op de T-Mobile homepage:
"Al je data uit je Unlimited EU abonnement is ook in de EU geldig, tot 60 dagen per jaar. We willen hier misbruik mee voorkomen. Voor de meeste klanten is 60 dagen internetten in de EU ruim genoeg: wel 2 maanden Ibiza of 8 keer op wintersport. Ga jij nóg vaker op vakantie of ben je voor een langere periode in het buitenland, dan kun je de rest van het jaar 10 GB per maand gebruiken in de EU. Je hoeft dus niet op een MB’tje meer of minder te letten."

Dus 60 dagen per jaar is het echt onbeperkt, na 60 dagen kun je maximaal 10 GB per maand gebruiken.
Dus unlimeted betekend 10GB per maand,rare woordkeuze
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Je hebt *in totaal* 60 dagen per jaar onbeperkt internetten, daarna wordt het maximaal 10 GB per maand.
Ik weet niet zeker als je in het buitenland ook na 5 GB per dag je MB's moet bijvullen, maar ik ga er wél van uit.

Beantwoord dit je vraag?

Groet,